20:08 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

شناسایی و دستگیری ۶ سارق فروشگاه‌های منطقه آزاد انزلی


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از شناسایی و دستگیری ۶ سارق که از فروشگاه‌های منطقه آزاد سرقت می‌کردند، خبر داد.
سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس جلب مشارکت عمومی در راستای پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت است، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.
وی در ادامه از وقوع چند مورد سرقت‌‎ از فروشگاه‌های منطقه آزاد طی هفته‌های گذشته و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۴ با تحقیقات صورت گرفته و پیگیری سرنخ‌ها، مشخصات ۶ نفر از سارقان این پرونده‌ها را به دست آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی به شناسایی هویت سارقان و دستگیری آنان حین سرقت اشاره کرد و با بیان اینکه این افراد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت از فروشگاه‌ها اعتراف کردند، افزود: این افراد با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: بالا بردن ضریب ایمنی فروشگاه‌ها با نصب تجهیزات ضد سرقت بروی اجناس و دوربین‌های مداربسته تا حد زیادی در پیشگیری از سرقت موثر خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *