11:43 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

ثبت نام بیش از ۳۸ هزار گیلانی برای پیاده‌روی اربعین

کیمیای شمال – دبیر ستاد اربعین حسینی گیلان گفت: تاکنون بیش از ۳۸ هزار زائر از این استان برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.

روح‌الله بخشی‌نژاد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در راستای تسریع و تسهیل در ارایه خدمات، به زائران توصیه می‌شود تا درخواست خود را برای صدور گذرنامه از طریق نرم افزار “پلیس من” ثبت کنند و به روزهای آخر موکول نکنند.

وی خاطر نشان کرد: زائران با توجه به گرمای شدید هوا در کشور عراق، به توصیه‌های بهداشتی و درمانی توجه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهند و با عوامل امدادی همکاری کنند.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان گیلان اضافه کرد: ضروریست تا زائران زمان سفر خود را مدیریت کنند و زمان توقف در مواکب برای اسکان را مد نظر قرار داده تا افراد با یکدیگر جایگزین شوند.

وی از زائران خواست تا به اطلاعیه‌های ستاد مرکزی و استانی اربعین توجه ویژه داشته باشند و زائران استان به سایت این ستاد به آدرس arbaeingilan.ir و پیام رسان های داخلی مراجعه و آن را مرجع اطلاع رسانی بدانند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آغاز فعالیت مرکز درمانی این جمعیت در شهر نجف گفت: ۵۷ نیرو اعم از پزشک، پرستار و امدادگر در این مرکز به زائران اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *