15:20 - May 10, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • با حضور استاندار گیلان ؛
    آیین افتتاح و بهره برداری ۹۰ پروژه مخابرات منطقه گیلان به مناسبت هفته دولت در شهرستان لنگرود

با حضور استاندار گیلان ؛
آیین افتتاح و بهره برداری ۹۰ پروژه مخابرات منطقه گیلان به مناسبت هفته دولت در شهرستان لنگرود

کیمیای شمال – همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۹۰ پروژه مخابرات منطقه گیلان، به صورت متمرکز در شهرستان لنگرود با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان،استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم اقدامات خوبی را در بخش های مختلف از زمان استقرار انجام داده است، گفت: کنترل تورم و مسائل اقتصادی و معیشت در دستور کار و مورد تاکید رئیس محترم جمهوری است.
اسدالله عباسی غروب دیروز (سه شنبه) در مراسم افتتاح همزمان ۹۰ پروژه مخابرات استان در هفته دولت در شهرستان لنگرود با بیان اینکه با دیپلماسی فعال رئیس محترم جمهوری در دنیا حرف برای گفتن داریم، افزود: در حال حاضر رشد اقتصادی کشور به چهار درصد رسیده و به سمت هشت درصد حرکت می‌کنیم.
نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت: رئیس محترم جمهوری بر اساس سه اصل عزت ، حکمت و مصلحت و دیپلماسی فعال بسیاری از مشکلات را حل کردند و این امر برای خدمت به مردم عزیز ادامه دارد.
استاندار گیلان با بیان اینکه باید بدون مزد و منت خدمت کنیم بر استفاده از ظرفیت های مردمی تاکید و بیان کرد: و هر جا که مردم مشارکت کنند کارها به سرعت پیش می رود اما هر جا از مردم استفاده نشود ره به جایی نخواهیم برد .
وی خاطر نشان کرد : دولت در شعار راهبردی بر اساس شیوه شهیدان رجایی و باهنر که در سیرت خود به مدیریت جهادی عمل کرد ، به این مدیریت عمل می کند .
استاندار گیلان خطاب به مدیران استان گفت: باید شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهیم و همچون آنان ساده زیستی و خستگی‌ناپذیر باشیم و شبانه روزی آنچنان تلاش کنیم که لبخند رضایت به چهره مردم ولی نعمتان بشیند.
دکتر عباسی در ادامه با ابراز خرسندی از افتتاح و بهره برداری ۹۰ پروژه مخابرات استان در هفته دولت از تلاش ها و جدیت مدیریت و مجموعه مخابرات گیلان در دولت ایران قوی آیت الله رئیسی قدردانی کرد.
مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان ضمن گرامیداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، در آیین افتتاح ۹۰ پروژه مخابرات منطقه گیلان در جمع مدیران استان در لنگرود اظهار کرد: برنامه های قابل بهره برداری در هفته دولت برای مخابرات منطقه گیلان نمونه بارزی از جهاد تبیین است که این اتفاقات در سایه تلاش جهادی مدیران و همکاران سخت کوش مخابرات استان رقم خورده است .
مهندس حسنی گفت : این پروژه ها با اعتبار۲ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال در شهرستان لنگرود امروز بصورت همزمان بهره برداری میشود.
مدیر مخابرات منطقه گیلان با بیان اینکه خدا را شاکریم طلیعه برنامه های ما در هفته دولت افتتاح میشود در خصوص ۹۰ پروژه قابل بهره برداری ادامه داد:
توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و توسعه متوازن خدمات مخابراتی و ارتباطی در استان، جلب رضایت مشتریان در ارائه خدمات مطلوب و پایدار، نصب و راه اندازی سایت های تلفن همراه ، ارتقاء تکنولوژی سایت های تلفن همراه ، پروژه های فیبرنوری (uso) و اگذاری FTTH از اهدافی بود که امروز افتتاح میشود.
مهندس حسنی در جمع مدیران دولتی گفت: این اتفاقات خوب در زمانی رقم میخورد که تمام دشمنان این سرزمین تلاش کردند تا اجازه ندهند این نظام و ساختار به حیات طیبه خود ادامه دهند.
وی در پایان گفت : به واسطه هدایت های رهبر معظم انقلاب و ریل گذاری درستی که در جمهوری اسلامی صورت گرفته هیچ قدرتی نمیتواند در مصاف با جمهوری اسلامی مقابله کند.
گفتنی است در مراسم آیین افتتاح ۹۰پروژه مخابرات گیلان فرماندار و معاونین فرمانداری شهرستان لنگرود، نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی ، مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل صنعت معدن و تجارت مدیرکل بهزیستی، مدیر عامل شرکت توزیع برق ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، مدیرکل بنیاد شهید ،مدیرکل جهاد کشاورزی ،مدیرکل منابع طبیعی ،شهرداران شهرهای مختلف لنگرود، مدیرکل حوزه استاندار،معاونین استاندار ، اعضای شورای تامین ، و مدیران ستادی روسای ادارات مخابرات منطقه گیلان و مردم شریف شهرستان حضور داشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *