21:38 - May 10, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

۹ ورزشکار گیلان به هانگژو می روند

کیمیای شمال – رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین گیلان گفت: ۹ ورزشکار از گیلان در بازی‌های پاراآسیایی چین در هانگژو حضور خواهند یافت که انتظار داریم هر ۹ ورزشکار مدال کسب کنند.

محمد قنبری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: البته انتظار داریم که ورزشکاران گیلانی که به رقابت های پاراآسیایی اعزام می شوند، حداقل پنج مدال طلا کسب کنند.

وی افزود: به طور حتم در وزنه‌برداری قدرتی، والیبال نشسته مردان، پاراتکواندو و قایقرانی، ورزشکاران گیلانی شانس کسب مدال طلا را دارند و در رشته‌های والیبال نشسته بانوان، شنا و تیراندازی نیز ورزشکاران گیلانی مدال کسب خواهند کرد.

وی ادامه داد: به هرحال ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا ورزشکاران با آمادگی کامل در بازی های پاراآسیایی چین حضور یافته و خوش‌رنگترین مدال را برای گیلان و کشور به ارمغان بیاورند.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین گیلان خاطرنشان کرد: ورزشکاران گیلانی در دوره گذشته بازی های پاراآسیایی موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز شده بودند که با توجه به شرایط موجود، انتظار داریم که تعداد مدال های ورزشکاران استان در بازی های پاراآسیایی چین نسبت به دوره گذشته افزایش یابد و از سوی دیگر مدال‌های مرغوب تری را کسب کنند.

قنبری بیان کرد: سامان رضی و محسن بختیار ورزشکاران شایسته گیلانی در رشته وزنه برداری قدرتی، مهدی پوررهنما در رشته پاراتکواندو، میثم علیپور در رشته والیبال نشسته و زهرا غلامزاده در رشته تیراندازی از شانس های کسب مدال طلا در بازیهای پاراآسیایی چین هستند.

وی در خاتمه گفت: البته کسب مدال طلا در رشته قایقرانی نیز توسط ورزشکاران گیلانی دور از دسترس نیست و امیدواریم که ۹ ورزشکار گیلانی بتوانند با درخشش خود در رقابتهای پاراآسیایی چین، بهترین نتیجه را رقم بزنند و رکورد مناسبی را از لحاظ تصاحب مدال کسب کنند.

بازیهای آسیایی هانگژو چین از روز اول تا ۱۶ مهر ماه برگزار خواهد شد و پس از اتمام این مسابقات، بازی های پاراآسیایی با حضور ورزشکاران جانباز و معلول قاره کهن در هانگژو آغاز خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *