17:49 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز بهورز

کیمیای شمال – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن روز بهورز گفت: روز بهورز فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به جایگاه ارزنده جامعه بهورزی و تقدیر از تلاشگران دلسوزی است که در دور افتاده ترین مناطق روستایی و بعضا” صعب العبور برای ارائه خدمات بهداشتی، صادقانه تلاش می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان( وب دا)، در متن پیام آمده است:
دوازدهم شهریور که به عنوان روز بهورز  نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم برای  ارج نهادن به  جایگاه ارزنده  جامعه بهورزی و  تقدیر از  تلاشگران دلسوزی است که در  دور افتاده ترین مناطق روستایی و بعضا صعب العبور برای ارائه خدمات بهداشتی، صادقانه تلاش می کنند.
بی تردید، بهورزان در نظام  شبکه بهداشت و درمان کشور یکی  از موثرترین ارکان در ارتقای سواد سلامت و مراقبت های بهداشتی محسوب می شوند‌.
در اپیدمی کرونا نیز بهورزان همپای پزشکان و پرستاران برای آگاه سازی مردم جهت پیشگیری  و بیماریابی از هیچ کوششی دریغ نورزیدند که جای بسی تقدیر دارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانباختگان مدافع سلامت جامعه بهورزی، فرا رسیدن روز بهورز را به جامعه بهورزی بویژه  بهورزان  پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان برای همگان سلامتی و  موفقیت، مسالت دارم.
دکتر محمدتقی آشوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *