15:51 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق در رودبار


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی استان از توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان رودبار خبر داد.

سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
وی در ادامه با بیان اینکه ماموران یگان امداد شهرستان رودبار حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک را در حال تردد مشاهده و آنها را متوقف کردند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۲ دستگاه از این موتورسیکلت‌ها ۱۳۰۰ سی‌سی و یکی از آنها ۱۰۰۰ سی‌سی قاچاق است.
فرمانده انتظامی استان گیلان از معرفی متهمان ۳۰، ۳۳ و ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت‌های توقیفی را ۲۳ میلیارد ریال اعلام کردند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور عنوان کرد و بیان داشت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *