05:01 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان :
    اصحاب رسانه گیلان حضور عاشقان در اربعین را روایت می کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان :
اصحاب رسانه گیلان حضور عاشقان در اربعین را روایت می کنند

کیمیای شمال – رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: اصحاب رسانه گیلان با قلم خود در عتبات عالیات، عظمت حضور عاشقان را در پیاده روی اربعین روایت کردند.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از مهر، سرهنگ مهدی پارسا صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گیلانی اعزامی در کربلا با گرامیداشت همایش تمدن ساز اربعین حسینی، اظهار کرد: اگرچه واقعه عاشورا با شهادت امام حسین (ع) به پایان رسید اما رسالت تبیینی حضرت زینب کبری (س)، هدف سپاه دشمن که تحریف این واقعه بود را برملا کرد.

وی با اشاره به بایکوت خبری امپراتوری رسانه‌ای دنیا در خصوص عظمت حضور شیعیان و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در همایش جهانی اربعین گفت: جریان باطل همواره سعی در تحریف حقیقت داشته و امروز نیز چشم خود را بر حقیقت وجودی ملت امام حسین علیه السلام بسته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه با تاسی از رسالت زینبی و تبیینی بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری (س) شکوه حضور عزاداران سیدالشهدا را به دنیا مخابره می‌کنند، افزود: اصحاب رسانه گیلان با قلم خود حقیقت عظمت حضور عاشقان را روایت کرده و به تبیین واقعیات توطئه دشمن را در این جنگ شناختی خنثی می‌کنند.

پارسا با تقدیر از فعالیت جهادی خبرنگاران اعزامی گیلان به کربلای معلی و روایت خدمات مواکب و ستاد عتبات عالیات گیلان به زوار سیدالشهدا گفت: خبرنگاران اعزامی از پنجم شهریور ماه با همراهی ستاد عتبات عالیات گیلان در کشور عراق حاضرشده تا خدمات مواکب گیلانی به زوار حسینی و عظمت حضور مردم را روایت کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه خبرنگاران بسیجی حاضر در عتبات عالیات علاوه بر حرفه خبر و روایت حضور مردم به فعالیت فرهنگی نیز پرداختند، افزود: خبرنگاران اعزامی با تشکیل کلاس‌های سواد رسانه در مواکب گیلانی، برگزاری نشست‌های تبیینی و عقیدتی علاوه بر فعالیت خبری به فعالیت فرهنگی و جهاد تبیین نیز پرداختند.

وی با اشاره به روایت خدمات ۳۲ موکب گیلانی در ایران و عراق توسط خبرنگاران گیلانی تصریح کرد: شکوه حضور مردم و ابراز ارادت به اهل‌بیت (ع) با توجه به عملیات روانی دشمن برای کمرنگ‌سازی رغبت جوانان و نوجوانان نسبت به فرهنگ غنی عاشورا نشان‌دهنده این است که تبلیغات دشمنان مبنی بر کمرنگ‌سازی ارزش‌های معنوی در ایران اسلامی مثل همیشه با شکست مواجه شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به تشکیل ستاد رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه در گیلان برای دریافت آثار خبرنگاران اعزامی و انتشار در رسانه‌های مختلف استان گفت: هر روز نزدیک به ۱۵۰ اثر شامل عکس، فیلم، گزارش و خبر و مصاحبه توسط خبرنگاران اعزامی به ستاد رسانه اربعین بسیج رسانه گیلان ارسال می‌شود.

پارسا با اشاره به حضور فعال اصحاب رسانه گیلان در انعکاس خدمات مواکب و عظمت حضور مردم در عتبات و عالیات گفت: با توجه به حضور فعالانه و متعهدانه خبرنگاران اعزامی به عتبات، بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های مواکب گیلان و حضور مردم و چهره‌های شاخص گیلان بسیار گسترده و چشم گیر بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *