13:17 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

ضبط تعزیراتی کالای قاچاق؛ از اسکوتر تا لوازم خانگی

کیمیای شمال – مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان از محکومیت حمل کالای اسکوتر قاچاق و انبار تخلیه بار لوازم خانگی قاچاق و تشکیل پرونده‌های جداگانه خبر داد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از فارس ؛ مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به محکومیت حمل کالای قاچاق اسکوتر در رشت اظهار کرد: پرونده حمل قاچاق ۳۲۰ دستگاه اسکوتر قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال درشعبه دوم بدوی این اداره کل رسیدگی شد.

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان، شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال محکوم کرد.

وی همچنین از رسیدگی به پرونده تخلف یک فروشگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش بیش از ۵۷ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی رشت خبر داد و افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته امینی مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکز استان از انبار تخلیه بار، لوازم خانگی قاچاق را کشف و گزارش آن را جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *