08:19 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

محموله فاقد مجوز در توقیف پلیس فومن


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی فومن گفت: ۲۰ تن شن و ماسه فاقد مجوز در بازرسی از یک دستگاه کامیون کمپرسی در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ “حمیدرضا فیضی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه برداشت بی‌رویه و غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها، باعث تخریب محیط زیست می‌شود، اظهار داشت: محیط زیست متعلق به همه مردم و نسل آینده بوده و مجموعه انتظامی در برخورد با متجاوزان حریم منابع طبیعی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
وی در ادامه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سردار جنگل حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل شن و ماسه در حال تردد، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن از کشف ۲۰ تن شن و ماسه رودخانه‌ای فاقد مجوز که به صورت غیرمجاز از بستر رودخانه برداشت شده بود در بازرسی از این کامیون خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: محیط زیست متعلق به همه مردم و نسل آینده بوده و لازم است که ما در نگهداری و حفظ محیط زیست اهتمام بیشتری داشته باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *