20:29 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرکل صمت گیلان در دیدار با مدیرکل پست استان :
    تحقق بهبود امنیت و تسهیل کسب و کارها با بهره ‌مندی از ظرفیت اداره پست

مدیرکل صمت گیلان در دیدار با مدیرکل پست استان :
تحقق بهبود امنیت و تسهیل کسب و کارها با بهره ‌مندی از ظرفیت اداره پست

 کیمیای شمال – مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در دیدار با مدیر کل پست استان گفت: حذف تردد زاید و افزایش منافع اصناف ماحصل توافق پست و صمت خواهد بود.

 به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ تیمور پورحیدری در این دیدار گفت: بهبود امنیت و تسهیل کسب و کارها با بهره‌بندی از ظرفیت اداره پست محقق و میسر خواهد شد.
 وی خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط موثر و بهره‌گیری از توانمندی پست می‌تواند باعث امنیت،سهولت خدمات و رفاه مردم  به شکل گسترده شود.
 دکتر پورحیدری ضمن دعوت از برندهای مهم استان و کسب و کارهای اینترنتی برای استفاده از این توان تصریح کرد: استفاده برندهای شاخص و مشاغل خانگی و اینترنتی از توان لجستیکی پست؛ به ایجاد تحول در حوزه کسب و کارها و رونق آن کمک می نماید.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان تاکید کرد: یکی از دغدغه‌ها مردم و همچنین مشاغل مختلف امنیت و کیفیت ارسال مرسولات در کمترین زمان ممکن می‌باشد که و فعالیت مطلوب اداره کل پست در این زمینه همواره مناسب و مسبوق به سابقه است.
همچنین در این دیدار محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان نیز گفت: امکان ارائه اطلاعات صحیح مکانی و پستی واحدهای اقتصادی از سوی اداره کل پست به صحت جهت برقراری ارتباط موثر و به موقع با واحدها اعم از اطلاع رسانی، پایش وضعیت واحد، ابلاغ تعهدات و… با استفاده از ظرفیت سخت افزاری و نرم‌افزاری پست استان فراهم شده است.
وی با تشریح سایر امکانات و تجهیزات خدمات لجستیکی پست استان اظهار داشت: اصلاح و به روز رسانی داده‌های قبلی و سوابق موجود در سامانه‌ها و بایگانی فیزیکی بخش صنعت، معدن و تجارت از طریق برقراری لینک با سامانه اطلاعات مکانی پست نیز برای بهره‌مندی از فضای ایجاد شده و تحول در کسب و کارها مهیاست.
محمدحسین هوشنگی با بیان ویژگی‌های انجام مراسلات از طریق پست و محاسن آن گفت: ساماندهی و نظارت پذیر نمودن مشاغل و اصناف مرتبط با توزیع و ارسال انواع بار با هماهنگی و استقرار نرم‌افزاری پست استان در فعالیت‌های اقتصادی مزبور به منظور پیشگیری از پدیده قاچاق و ارتقای مشاغل یاد شده قطعاً به کسب و کار اصناف رونق خواهد داد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *