08:44 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بازداشت اعضاي باند سارقان سیم برق در لاهیجان


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگيري اعضاي باند 3 نفره سارقان سیم برق با 7 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ايجاد ناامني رواني براي مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خيز و تقويت احساس امنيت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: پيشگيري و مقابله با سرقت نيازمند عزم جدي و جمعي همه سازمان‌ها و نهادها و مسئوليت‌پذيري مردم با مراقبت از اموال و حذف زمينه‌هاي وقوع جرم است.
وي در ادامه با بيان اينكه در پي وقوع چند فقره سرقت سیم برق در نقاط روستایی شهرستان لاهیجان، پيگيري موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: در خلال رسيدگي به اين پرونده‌ها، ماموران کلانتری 12 حين گشت‌زني 3 سارق را در حال سرقت سیم برق در يكي از روستاها دستگير كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از اعتراف اين افراد به 7 فقره سرقت سیم برق خبر داد و بيان داشت: سارقان 27، 31 و 36 ساله پس از تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
این مقام انتظامی در پایان با تاكيد بر حذف زمینه‌های وقوع جرم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ريزي دقيق، احساس مسئوليت و همچنين تجزيه و تحليل جرايم مي‌توان ضريب امنيتي را بالا برد و فضا را براي مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *