20:11 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کشف تجهیزات نظامی غیرمجاز در بندرانزلی


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف 130 دستگاه بی‌سیم، باتری یدک و چراغ گردان خودرویی غیرمجاز در منطقه کلیور این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه است، اظهارداشت: اقدامات قانونی پليس در راستای برخورد متخلفان و سودجويان سبب قانونمداری می شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.
وی در ادامه با بیان اینکه پليس در پي رصد فضاي مجازي، صفحه‌اي را که در شبکه اجتماعی اينستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش تجهیزات نظامی غیرمجاز می‌کرد، شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی صورت گرفته، گرداننده صفحه مورد نظر و آدرس محل سکونت وی را در منطقه کليور شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از اعزام پلیس با هماهنگی قضائی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده به آدرس محل مورد نظر و کشف 79 دستگاه بی‌سیم دستی، 50 قلم باتری یدک و یک دستگاه چراغ گردان خودرویی در بازرسی این مکان خبر داد و گفت: بنا بر نظر کارشناسان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، استفاده از این اقلام ممنوع و فاقد پروانه بهره‌برداری رادیویی است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این خصوص متهم 29 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
سرهنگ نجفی‌پور در پایان بیان داشت: تعامل و همکاری به موقع مردم با پلیس و گزارش موارد مشکوک، نقش موثری در پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *