05:30 - May 10, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد :
    نمایشگاه «عزت و پیشرفت» برای اولین بار در رشت دایر می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد :
نمایشگاه «عزت و پیشرفت» برای اولین بار در رشت دایر می‌شود

کیمیای شمال – مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: طی هفته تربیت بدنی ۴۸۷ برنامه فرهنگی ورزشی در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود که افتتاح چهار پروژه ورزشی و برپایی نخستین نمایشگاه و جشنواره عزت و پیشرفت از مهمترین این برنامه ها است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ جهانبخش آرمان پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای ورزشکار اظهار کرد: هفته تربیت بدنی با شعار «ورزش، خانواده شاد و ایرانی قوی» در سال جاری شروع می‌شود.

وی از برگزاری 487 برنامه فرهنگی و ورزشی در گیلان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها طی هفته تربیت بدنی در سطح استان ، شهرستان ها ، بخش ها ، روستاها و در همه اماکن ورزشی توام با نشاط اجتماعی برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به بخشی از برنامه‌های هفته تربیت بدنی این اداره کل بیان کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، تجلیل از فعالان صنعت ورزشی گیلان، افتتاح و تجهیز خانه‌های روستایی، اهدای خون جامعه ورزش و برپایی مسابقات ورزشی تنها بخشی از این برنامه‌ها است.

وی از برپایی نمایشگاه عزت و پیشرفت برای اولین بار در استان گیلان خبر داد و گفت: این نمایشگاه برای اولین بار با عرضه توانمندی‌ها ، تولیدات ، تجهیزات و اقلام ورزشی بومی استان در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه توانمندی‌های گیلان در بخش صنعت ورزشی کم نظیر است، افزود: در حوزه تولیدات ورزشی و صنعت ورزشی گیلان غفلت صورت گرفته که با برپایی نمایشگاه عزت و پیشرفت سعی داریم این کم کاری‌ها را جبران کنیم.

جهانبخش آرمان تاکید کرد : تولیدکنندگان اقلام ورزشی در استان به لحاظ برخورداری از تسهیلات مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان قرار می گیرند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ورزشگاه عضدی چمن نامناسبی داشت ، جمع کردن آن چمن و تبدیل آن به چمن مناسب کار آسانی نبود، خوشبختانه چمن طبیعی و مناسب که جزو مرغوبترین چمن‌های کشور است و در هنگام بارندگی قطره ای آب در زمین ورزشگاه عضدی جمع نمی شود در این ورزشگاه کاشت شده است.

وی یادآور شد: صندلی های ورزشگاه عضدی جمع آوری و صندلی های جدید جاگذاری شدند ، سکوی اول انجام شد و ۱۱۱۰ صندلی دیگر باید نصب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد:تا یکماه آینده صندلی ها نیز نصب می شوند و با تخصیص اعتبارات اقدامات دو سکوی دیگر نیز انجام می شود‌.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود : افتتاح چمن مصنوعی مینی فوتبال رحیم آباد رودسر، افتتاح چمن مصنوعی زمین اصلی و تمرینی مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت و افتتاح فاز نخست و دوم دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) رشت با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری می‌رسد.

تهیه و تنظیم : معصومه رفعتی خراط

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *