02:55 - May 10, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

رقابت های پینت‌بال لیگ حرفه‌ای مردان کشور در گیلان آغاز شد

کیمیای شمال – مرحله سوم رقابت های پینت بال لیگ حرفه‌ای قهرمانی مردان کشور از روز پنجشنبه در منطقه پیربازار رشت آغاز شد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا، در این دوره از رقابت‌ها ۱۵ تیم پینت بال از استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، یزد، اصفهان، قزوین، هرمزگان و اردبیل حضور دارند که به صورت حذفی با هم به رقابت می‌پردازند.

در دیدارهای برگزار شده از روز نخست این رقابت‌ها که توسط کمیته پینت‌بال هیات ورزش‌های همگانی گیلان برگزار می‌شود، تیم پینت بال داتیس تهران برابر سنگ آهن بافق یزد به برتری رسید و تیم پینت بال داتیس شمیرانات موفق شد تیم اسپاد مشهد(ب) را شکست دهد.

همچنین در دیگر بازی‌های برگزار شده، تیم پینت بال خلیج فارس تهران مقابل سایتال اصفهان به پیروزی دست یافت، تیم پینت بال تهران ۰۲ مقابل آرتات آریا مشهد به برتری رسید و تیم پینت بال اسپاد مشهد(الف) تیم سینگو بندر هرمزگان را مغلوب کرد.

مرحله سوم رقابت‌های پینت بال لیگ حرفه‌ای قهرمانی مردان کشور به مدت ۲ روز در مجموعه پینت بال بلونا پیربازار رشت ادامه می‌یابد که در نهایت تیم‌های برتر این مرحله انتخاب می شوند.

همچنین مرحله سوم لیگ حرفه ای پینت بال بانوان کشور روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه در رشت برگزار شد که در نهایت تیم سینگو بندرعباس به مقام قهرمانی رسید، تیم‌های اسپاد مشهد و بلونا گیلان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *