11:16 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دزد پرایدهای رشت در دام کارآگاهان پلیس آگاهی

 


کیمیای شمال – رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در شهرستان رشت خبر داد و گفت: این فرد در تحقيقات پليس به 5 فقره سرقت اعتراف كرد.

سرهنگ “علیرضا حدادی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، عدم رعايت نکات حفاظتی را مهمترين عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.
وي در ادامه گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان در خصوص سرقت خودرو آنها و ارجاع پرونده‌ها‌‌ به مرجع انتظامی پيگيری موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان گيلان از انجام تحقيقات ميداني و به دست آمدن مشخصات ظاهری سارقان اين پرونده‌ها خبر داد و بيان داشت: با شناسایی هويت اين فرد، كارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگي قضائي با تعقیب و مراقبت چند ساعته متهم را در شهرستان رشت دستگیر کردند.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه سارق در تحقيقات پليس به 5 فقره سرقت خودرو پراید اعتراف کرد، افزود: سارق 28 ساله با تكميل پرونده براي سير مراحل قانونى در اختيار مرجع قضائی قرار گرفت.
سرهنگ حدادی در پايان با بيان اينكه استفاده از وسایل بازدارنده از قبیل دزدگير، قفل پدال و فرمان در كاهش وقوع سرقت بسيار تاثیرگذار است از مردم خواست از پارك كردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری كنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *