22:05 - May 10, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • برگزاری جشن دانش آموختگی ۷۲ تن از دانشجویان دانشکده بهداشت در رشت

برگزاری جشن دانش آموختگی ۷۲ تن از دانشجویان دانشکده بهداشت در رشت

کیمیای شمال – جشن دانش آموختگی ۷۲ تن از دانشجویان دانشکده بهداشت، ورودی سال 98 مقطع کارشناسی بهداشت عمومی و ارتقای سلامت، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای، در سالن اجتماعات دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛  جشن فارغ التحصیلی ۷۲ تن از دانشجویان مقطع کارشناسی بهداشت عمومی و ارتقای سلامت، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای دیروز – چهارشنبه، با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از معاونان  دانشگاه و مسئولان دانشکده بهداشت و خانواده های دانشجویان در،سالن اجتماعات این دانشکده ، برگزار شد.
حجت الاسلام اسماعیلی- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ابتدای  این مراسم، خطاب به دانشجویان، اظهار داشت ؛ حضور در دانشگاه فرصتی بی نظیر برای هریک از شما محسوب می شود و  این مرحله از زندگی یکی از بهترین تجارب خوب شما می باشد،اگرچه به علت شیوع کرونا حضور شما عزیزان در دانشگاه کمتر از قبل بود اما هریک از شما در شرایط اپیدمی کرونا سعی نمودید تا گامی در راستای سلامت جامعه بر دارید .
وی در ادامه با اشاره به اینکه شما آینده سازان این سرزمین هستید، افزود؛ این جایگاه سکوی پرش شما عزیزان به مراتب بالاتر در دانشگاه و جامعه می باشد، قطعا از این پس مسئولیت های بزرگی به شما محول می شود که لازم است، با هدف کسب رضایت خداوند گام بردارید و خداوند را ناظر بر رفتار و تمامی کارهای خود ببینید.
دکتر فردین مهرابیان – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در ادامه این مراسم، ضمن قدردانی از  زحمات والدین این دانشجویان که پا به پای فرزندان خود برای کسب این موفقیت تلاش نمودند، اظهار کرد ؛ 4 سال پیش شما والدین عزیز اعتماد کردید و فرزندان خود را به ما سپردید، ما هم سعی نمودیم تا فرزندان عزیز شما را همانند فرزندان خود بدانیم و نیازهای آنها را در حوزه های رفاهی، آموزشی، امنیتی و .. تامین کنیم و امروز خرسندیم ، که ثمره تلاش های ما به بار نشسته است.
وی با تاکید بر اهمیت دوران جوانی، افزود؛ قدرجوانی خود را بدانید زیرا وقتی به سن ما برسید حسرت این دوره ( جوانی) را خواهید، خورد.
دکتر مهرابیان در ادامه تصریح کرد ؛ مهم نیست که پس از فارغ التحصیلی،کجا مشغول بکار می شوید، مهم این است که اثر ماندگاری از خود بر جا بگذارید.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه  همچنین با اشاره به حضور پر شور دانشجویان دانشکده بهداشت در زمان اپیدمی کرونا ،اظهارکرد ؛ دانشجویان دانشکده بهداشت رشت در زمان واکسیناسیون و اوج اپیدمی کرونا خوش درخشیدند و با حضور داوطلبانه خود ثابت کردند که تا پای جان در کنار مردم هستند .
دکتر افشین شفقی – معاون آموزشی دانشگاه نیز در این مراسم، اظهار کرد؛ با توجه به پتانسیل بالای دانشکده بهداشت از نظر کیفیت آموزشی و با توجه به وجود اساتید توانمند، که راه را برای ادامه تحصیل تا مدارج بالاتر دانشجویان هموار می کنند،  نقش کارشناسان و مسئولان بهداشتی در ارتقای سطح سلامت جامعه خصوصا استان گیلان ،نیز بسیار حائز اهمیت می باشد .
وی در ادامه افزود؛  با همت مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه در آینده ای نه چندان دور، دانشکده بهداشت دارای یک ساختمان مستقل خواهد،شد.
دکترمیثم شریف دینی – رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در پایان این مراسم، با اشاره به ماهیت رشته بهداشت و اهمیت نقش کلیدی دانشجویان این رشته در بهبود و حفظ سلامت عمومی جامعه، آنها را به عنوان متخصصان آینده بهداشت و سلامت جامعه تشویق و به ادامه این راه ترغیب نمود.
وی در خاتمه با اشاره به حملات ددمنشانه اخیر رژیم صهیونستی در فلسطین و غزه ، کشتار انسان ها را در جهان محکوم  کرد و سکوت جهان غرب را در برابر این فاجعه انسانی خیانتی بزرگ برشمرد.
لازم به ذکر است؛  قرائت سوگندنامه توسط  فارغ التحصیلان و اهدای لوح،تقدیر و تندیس به آنها پایان بخش مراسم دیروز بود.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *