04:59 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • در سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد:
    نظام اداری کارآمد، ابزار توزیع عادلانه خدمت به مردم است

در سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد:
نظام اداری کارآمد، ابزار توزیع عادلانه خدمت به مردم است

کیمیای شمال – سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران با حضور بازرسان وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی و مدیران کل دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون در استان گیلان درسالن اجتماعات بانک رفاه استان در زمینه جمع بندی ارزیابی فضای عمومی و سلامت اداری دستگاه مطبوع برگزار گردید.

دکتر لطفی سرپرست تیم ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان کلیه ادارت که در راستای تحقق سلامت اداری و منشور حقوق شهروندی تمام توان خود را بکارگرفته اند گفت : سلامت اداری یکی از خواست ها و آرزوهای دیرینه جوامع مختلف بوده است.

برای آنکه نظام اداری یک ابزار توزیع عادلانه خدمت به عموم شهروندان باشد، باید مجموعه ای از خصایص نسبتا پایدار از جمله انطباق با شرایط محیط، روحیه بالای نیرو کار، کفایت برای حل مشکلات ، سرعت عمل و … را به همراه داشته باشد.

سرپرست تیم ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه به اهمیت مقوله حقوق شهروندی اشاره و اظهار داشت؛ از آنجاییکه یکی از بندهای 9 گانه برنامه صیانت از حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی، آموزش و توامندسازی مدیران و کارکنان دستگاه است باید با برگزاری همایش آموزشی و توجیهی با حضور مدیران و کارکنان و همچنین نشست های علمی و تخصصی به منظور هم اندیشی،آسیب شناسی و دستیابی به راه کارهای انضباطی اداری ، ترویج قانون گرایی و پیشگیری از تخلفات و فاسد و… به این مهم دست پیدا کرد.
وی در این جلسه به عملکرد هریک از دستگاه های استان در چهار شاخص 1-سلامت اداری2-حقوق شهروندی3-ارتباطات سازمانی و شایستگی مدیریتی 4-حوزه ارزیابی عملکرد پرداخت و بیان نمود: هدف از بازرسی دستگاه ها در زمینه سلامت اداری، بهبود عملکرد و اثربخشی ادارات می باشد که منجر به افزایش رضایتمندی مردم و مراجعین میگردد.
شایان ذکر است دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی –  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیریت درمان تامین اجتماعی ، اداره کل تامین اجتماعی-اداره کل آموزش فنی و حرفه ای –امور شعب بانک توسعه تعاون- امور شعب بانک رفاه کارگران-اداره کل بهزیستی- اداره کل صندوق بازنشستگی –صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر  می باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *