23:51 - May 9, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کشف بیش از 236 کیلو انواع مواد مخدر در گیلان

کیمیای شمال – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و كشف 236 كيلو و 739 گرم انواع مواد مخدر در گيلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “علی احمدپور” با بیان اینکه اعتياد يك بيماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به اين فرآيند آسان و خروج از آن مشكل است، اظهار داشت: بايد با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.
وي در ادامه از اجراي طرح 2 روزه ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف مبازره با مواد مخدر و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خيز در سطح استان خبر داد و گفت: در اين رابطه، 107 خرده فروش و 7 قاچاقچی مواد مخدر دستگر و 209 معتاد متجاهر نيز جمع‌آوری شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان با اعلام اينكه در اين رابطه 203 کیلو و 672 گرم تریاک، 141 گرم هروئین، 351 گرم حشیش، 194 گرم شیشه و 32 کیلو و 381 گرم سایر مواد مخدر کشف شد، تصريح كرد: افراد دستگير شده با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.
اين مقام انتظامی در پايان با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، افزود: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در اين زمينه همكاری و تلاش كنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *