12:28 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

جمع‌آوری و دستگيری معتادان و سوداگران مرگ در تالش

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی تالش از اجراي 109 مرحله طرح ارتقاء امنيت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچيان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر از ابتدای سال جاری تاكنون در اين شهرستان خبر داد و گفت: در اين راستا، 448 نفر جمع‌آوری و دستگير شدند.
سرهنگ “محمد رستمی” در ‌گفت‌و‌گو با خبرنگار پايگاه خبرى پليس به تلاش‌هاي شبانه‌روزی كاركنان انتظامی براي تامين و ارتقاء امنيت در سطح جامعه اشاره كرد و اظهار داشت: پليس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
وي در ادامه گفت: از ابتدای سال جارى تاكنون 109 مرحله طرح ارتقاء امنيت اجتماعی با اولويت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچيان مواد مخدر و جمع‌آوري معتادان متجاهر در شهرستان تالش اجرا شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش از جمع‌آوري 355 معتاد متجاهر و دستگیری 75 خرده فروش و 18 قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: از اين افراد 34 کیلو و 877 گرم تریاک، 2 کیلو و 288 گرم هروئین، یک کیلو و 255 گرم شیشه و 38 کیلو و 55 گرم سایر مواد مخدر كشف شد.
اين مقام انتظامی افزود: معتادان متجاهر به کمپ‌های ترك اعتياد سطح حوزه استحفاظی معرفی و فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر نيز با تشكيل پرونده در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ رستمی در پايان با بيان اينكه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچيان و توزيع كنندگان مواد مخدر از اولويت‌های مجموعه انتظامی است، تصريح كرد: سالم‌سازی محيط اجتماعي و آموزش مهارت‌‎های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترين ابزارهای كاهش گرايش افراد به مصرف مواد مخدر است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *