13:15 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

به دام افتادن ماموران قلابی در رشت

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی رشت از دستگيري 2 نفر مامور قلابی که با جعل عنوان قصد اخاذی از مردم را داشتند خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “محمود حافظی” با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی كاركنان انتظامی براي پيشگيري از وقوع جرايم، اظهارداشت: يكي از موضوعاتي كه پليس همواره نسبت بر آن تاكيد دارد، درخواست كارت شناسايي معتبر از افرادي است كه تحت عنوان مامور ارگان‌هاي دولتی به شهروندان مراجعه مي‌كنند.
وي در ادامه گفت: در پي دريافت خبری مبني بر اينکه 2 نفر تحت عنوان ماموران يكي از ارگان‌های دولتي با ظاهر فریبنده قصد اخاذی از دست‌فروشان در پیاده راه شهرداری رشت را دارند، پيگيری موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بيان اينكه با بررسي‌هاي ماموران کلانتری 12 و محرز شدن صحت موضوع مشخص شد این افراد وابسته به هیچ یک از ارگان‌های دولتی نبوده و با غصب عنوان و تهدید دست‌فروشان به جریمه، قصد اخاذی و دریافت پول از آنها را داشتند، افزود: متهمان مورد نظر دستگیر و به مرجع انتظامی منتقل شدند.
این مقام انتظامی با اعلام اينكه تحقيقات پليس براي شناسايی شكات ادامه دارد، تصريح كرد: متهمان 28 و 32 ساله به اعمال مجرمانه خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ حافظی در پایان ضمن قدردانی از همكاری مردم با پليس، خاطرنشان کرد: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *