15:29 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • دکتر فردین مهرابیان ؛
    فعالیت کانون های دانشجویی در چند سال اخیر بسیار ارزشمند بوده است

دکتر فردین مهرابیان ؛
فعالیت کانون های دانشجویی در چند سال اخیر بسیار ارزشمند بوده است

کیمیای شمال – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با دبیران کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه. فعالیت کانون های دانشجویی را در چند سال اخیر بسیار ارزشمند عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛  دکتر فردین مهرابیان-  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با جمعی از دبیران کانون‌های دانشجویی فرهنگی و هنری دانشگاه در سالن اجلاس این معاونت، با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی در کنار تحصیل و علم آموزی، خطاب به دانشجویان اظهار کرد؛ همان‌طوری که شما دانشجویان در رشته‌های تحصیلی خود موفق هستید و در راه کسب  دانش تلاش می‌کنید، لازم است به فعالیت‌های فرهنگی نیز توجه داشته باشید.
وی ادامه داد؛ فعالیت کانون‌های فرهنگی دانشگاه در چند سال اخیر بسیار ارزشمند بوده و خدمات داوطلبانه و ارزنده ای توسط دانشجویان عرصه سلامت به مردم ارائه شده است و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز همواره از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی حمایت کرده و بودجه لازم را در اختیار کانون‌ها قرار داده است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی توسط کانون‌های دانشجویی، تصریح کرد ؛ پیش از آغاز هر اقدامی، انجام برنامه‌ریزی اهمیت به سزایی دارد. کانون‌های دانشجویی نیز هرچه هدفمندتر باشند و برای فعالیت‌های خود برنامه داشته باشند، می‌توانند نقش مثمر ثمری را ایفا کنند.
وی در خاتمه  یادآور شد؛ دانشجویان علاقمند به کار فرهنگی باید شناسایی شوند تا از ظرفیت آنها در اجرای فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه استفاده شود.
 دکتر مهدی فلاح-مدیر فرهنگی و فوق‌برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز، اظهار کرد؛  هر انسانی باید استعدادهای خود را بشناسد و در راستای آن گام بردارد.
وی  ادامه داد ؛  من و همکارانم در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه سعی ما بر این است که با شناسایی دانشجویان فعال و توانمند، به شکوفایی استعداد آنها کمک نموده و در مسیر درست به کار گیریم.
وی همچنین با اشاره به لزوم به کارگیری دانش در راه خدمت به مردم، گفت ؛ انسانی موفق است که از علم و دانشی که فراگرفته، در راه رفاه و آسایش هم‌نوعان خود بهره ببرد.
در ادامه این نشست ، ضمن بیان دغدغه ها و بحث و تبادل نظر در خصوص  فعالیت های صورت گرفته،از سوی دبیران کانون‌های فرهنگی دانشگاه، برنامه های آتی ارائه شد .
لازم به ذکر است؛  در این نشست، حجت الاسلام موسوی- مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و  رئیس اداره فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *