02:23 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بيش از 8 تن چوب‌ قاچاق در توقیف پلیس شفت


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی شفت از کشف 8 تن و 500 کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “مجید تقی‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس به تشديد اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامي به منظور مقابله با قاچاقچيان چوب اشاره كرد و اظهار داشت: قطع غيرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است و ضرر جبران‌ناپذیری را به سلامت محیط زیست وارد می كند.
وي در ادامه گفت: ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی جیرده در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، حين کنترل وسايل نقليه عبوري در سطح حوزه استحفاظي به 2 دستگاه خودرو کامیون و نیسان باری حامل چوب مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت از كشف 8 تن و 500 کیلوگرم چوب قاچاق در بازرسي از این خودروها خبر داد و بيان داشت: در اين رابطه متهمان 45 و 49 ساله با تشکیل پرونده براي سير مراحل قانونى در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحويل داده شد، اذعان داشت: كارشناسان ارزش اين كشفيات را 300 ميليون ريال برآورد كردند.
سرهنگ تقی‌زاده در پايان خاطرنشان كرد: حفاظت از منابع طبيعى یک وظيفه همگانی است و مردم مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانونی قاچاقچيان، مراتب را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *