19:28 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • فرمانده سپاه قدس گیلان :
    گیلان از جمله استان‌های مؤثر در حوزه ایثار و شهادت است

فرمانده سپاه قدس گیلان :
گیلان از جمله استان‌های مؤثر در حوزه ایثار و شهادت است

کیمیای شمال – جلسه هماهنگی دومین کنگره بین‌المللی هشت‌هزار شهید گیلان در رشت برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سردار سرتیپ دوم پاسدارحمید دامغانی؛ فرمانده سپاه قدس گیلان در جلسه هماهنگی دومین کنگره بین‌المللی هشت‌هزار شهید گیلان در رشت، با اشاره به اینکه گیلان ظرفیت بزرگی در بخش‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و اعتقادی دارد، اظهار کرد: گیلان از جمله استان‌های مؤثر در حوزه ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه استان گیلان امسال ۵۱ هزار نفر برای اعزام به راهیان نور سهمیه دارد، تصریح کرد: ضمن هدف‌گذاری باید برای حضور این تعداد گیلانی برنامه‌ریزی‌ها شود.

گیلان از جمله استان‌های مؤثر در حوزه ایثار و شهادت است

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی در استان، خاطرنشان کرد: برای مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمن باید کار‌های فاخر فرهنگی و اعتقادی تولید شود.

وی با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور نقطه مقابل جنگ ترکیبی دشمن است، متذکر شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ادبیات دفاع مقدس نقشه‌های دشمن را در جنگ شناختی و ترکیبی خنثی می‌کند.

سردارسرتیپ دوم پاسدار دامغانی با بیان اینکه بر اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی متمرکز شدیم، تاکید کرد: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی و اردو‌های راهیان نور اثرات مثبت و ارزنده‌ای دارد.

 

اسدالله عباسی ؛استاندار گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی اظهار کرد: رؤسای کمیته‌ها برنامه‌های مدون خود را تهیه کنند و در برنامه ریزی برای اجرای باشکوه این کنگره از ظرفیت اقشار مختلف مردم به‌ویژه نوجوانان، جوانان و بانوان باید بهره‌مند شد.

استاندار گیلان از تعویق زمان برگزاری دومین کنگره هشت‌هزار شهید استان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این کنگره بیش از یک‌سال به تعویق افتاده و قرار است که سال ۱۴۰۴ برگزار شود، همه دستگاه‌ها باید برای بودجه فرهنگی سال آینده خود، برگزاری این کنگره را مدنظر قرار داشته باشند.

وی با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است و برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای روبه رو شدن نسل جدید با واقعیات فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد می‌کند،تصریح کرد: باید دومین کنگره هشت‌هزار شهید گیلان در سطحی برگزار شود که برگ زرینی در تاریخ گیلان ثبت شود، لذا باید در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *