16:07 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور عنوان کرد :
    افزایش ۵۰ درصدی عملکرد راهداری گیلان در جابه‌جایی زائران اربعین

مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور عنوان کرد :
افزایش ۵۰ درصدی عملکرد راهداری گیلان در جابه‌جایی زائران اربعین

کیمیای شمال – عملکرد استان گیلان در جابجایی زائران اربعین امسال نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت.

«داریوش باقرجوان» مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی استان گیلان اظهار داشت: زحمات فعالان این بخش در تمام استانها به ویژه گیلان در خصوص جابجایی زائران اربعین چه از مبداء استان به سمت مرزهای عراق و چه در سفرهای بازگشت به نسبت سال‌های گذشته، رضایتمندی نسبی و مناسبی را در پی داشت.
وی یادآور شد: در مجموع ۲۵ درصد افزایش تقاضا و پاسخگویی به تقاضا را در این بخش داشتیم و استان گیلان با توجه به شرایط ویژه ای که داشت، نزدیک به ۵۰  درصد افزایش عملکرد به ویژه در سفرهای بازگشت را داشت.
باقرجوان گفت: استان گیلان علاوه بر ارائه خدمات به زائران خود بعنوان استان معین و پشتیبان عملکرد خوبی داشت و از مجموعه اقدامات انجام شده و تمامی تلاشگران و فعالان و مسئولان دخیل در این امر تشکر و قدردانی می‌شود.
جابجایی حدود ۲۷ هزار زائر در مسیرهای رفت و برگشت اربعین
در ادامه این مراسم «غلامعلی نیک فهم» مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تحت عنوان کمیته حمل و نقل سوخت در استان توانست اربعین امسال خدمات رسانی را با کمک دستگاه های ذیربط و مقام های محترم استانداری و استاندار محترم به نحو مطلوب تر نسبت به سال گذشته به انجام برساند.
وی اظهار داشت: حدود ۲۷ هزار نفر در مسیرهای رفت و برگشت با اتوبوس های حمل و نقل عمومی جا به جا شدند که نسبت به سال گذشته بالغ بر ۵۰ درصد افزایش داشت .
نیک فهم از صبر و حوصله زائران و همکاری و همدلی تمامی مقامهای استان به ویژه خادمان موکب های اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.
مسئول پیگیری های ویژه ستاد اربعین استان گیلان نیز در این مراسم گفت: ما  در ستاد اربعین استان گیلان در سال ۱۴۰۲ از ماه های نخستین جلسات را به صورت کاربردی و عملیاتی برگزار و موضوعات و اتفاقاتی که رقم خورد و انتظارات موجود را با حضور مدیران شرکتهای حمل و نقل آسیب شناسی کردیم.

«ادیب» خاطر نشان کرد: امسال کمیته حمل و نقل و سوخت استان با هدایت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از کمیته های برجسته ستاد اربعین استان بود که در سطح ملی هم از این عزیزان تقدیر شد و از این بابت خدا را شکر می کنیم .
وی از تلاشگران کمیته حمل و نقل و سوخت از مجموعه فرودگاه ، شرکت پخش فراورده های نفتی ، پلیس ، بانکداری ، هلال احمر و دیگرعزیزان فعال در این کمیته تقدیر و تشکر کرد و گفت:حقیقتا موفقیت این کمیته را باید در نگاه مردم جست و جو کرد و بنده به زعم خودم به عنوان یک زائر که دراین مسیر قدم گذاشتم با توجه به آمارها  ، نتیجه بازرسی هایی که از کمیته نظارت و ارزیابی به دست ما رسیده امسال نسبت به سال گذشته میزان رضایتمندی مردم در سطح بالایی بوده و خدا را شکر می کنیم که افتخار خدمت به زائرین اباعبدالله را داشتیم.
در پایان این مراسم از ۱۶۰ نفر از تلاشگران حمل و نقل جاده ای گیلان که در امر خدمت رسانی به زائران کربلا در اربعین حسینی فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *