02:29 - May 13, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کشف ۲۸۰ تن آرد قاچاق فاسد از یک انبار در رشت

کیمیای شمال – جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸۰ تن آرد قاچاق و فاسد در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سردار” حسین حسن پور ” هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان كرد و اظهار داشت: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی يكی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس امنیت اقتصادی استان در طی چند روز گذشته با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی از حمل آرد قاچاق به سایر استان ها اطلاع حاصل نموده و یک دستگاه کامیون با ۲۵ تن آرد قاچاق را در حین خروج از استان متوقف کردند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی و پیگیری موضوع انبار آردها نیز توسط پلیس کشف شد افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی در بازرسی از این انبار ۲۸۰ تن آرد قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه آرد های موجود در انبار برابر مقررات در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود بیان داشت: در بررسی تکمیلی پلیس مشخص شد که آردهای موجود در انبار فاقد تاریخ مصرف و فاسد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه خوشبختانه با اقدام به موقع پلیس محموله آرد فاسد وارد چرخه توزیع نشد افزود: دو متهم در خصوص این پرونده دستگیر و به همراه آردهای کشف شده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *