00:24 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کشف 100 میلیارد ریال لاستیک قاچاق در لاهیجان


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی استان از کشف 13 هزار و 800 حلقه لاستیک قاچاق به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سردار “عزیزاله ملکی” پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان كرد و اظهار داشت: فعالیت‌هاي اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.
وي در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری فرماندهی انتظامی لاهیجان با انجام تحقیقات نامحسوس و تعقيب و مراقبت سوژه‌های مورد نظر و رصد فعالیت‌های آن‌ها، 2 انبار دپو لاستیک‌ قاچاق را در شهرستان لاهیجان شناسایی کرده و به آدرس این مکان‌ها اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 13 هزار و 800 حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سبک و سنگین در بازرسی از این انبارها خبر داد و با اشاره به اینکه بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات، بیش از 100 میلیارد ریال است، افزود: در این خصوص متهم 42 ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست به منظور حمايت از كار و توليدات داخلي در صورت شناسایی عاملان عرضه كالاهای قاچاق، مراتب را به مركز فوريت‌های پليسی 110 اطلاع دهند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *