15:57 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • نماینده ولی فقیه در استان گیلان :
    شهدا ناظر بر اعمال ما هستند/ ما در راه شهدا راست قامت ایستاده‌ایم

نماینده ولی فقیه در استان گیلان :
شهدا ناظر بر اعمال ما هستند/ ما در راه شهدا راست قامت ایستاده‌ایم


کیمیای شمال – نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند گفت: در راه شهدا راست قامت ایستاده‌ایم.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ “آیت ا… رسول فلاحتی” در مراسم پنجمین یادواره سرداران و هزار و 332 شهید فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا و 33 شهید یگان ویژه استان که با حضور سردار” حسن کرمی” فرمانده یگان های ویژه کشور، مسئولان، کارکنان، خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در سالن اجتماعات شهدا فراجا در رشت برگزار شد با بیان اینکه خداوند در سوره لقمان در آیات اول می فرماید که قرآن مایه هدایت است اظهار داشت: آیات قرآن برای آحاد جامعه مایه هدایت است و واژه نیکوکاری برای نیکوکاران کمک کردن با مال برای اقشار مردم است.
وی با اشاره به ویژگی‌های محسنین در آیات قرآن کریم افزود: محسنین دارای ویژگی ارتباط با خدا و ارتباط با جامعه و مردم است.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه محسن با خدا و مردم در ارتباط است بیان داشت: محسنین اهل نماز و بندگی هستند و زکات می‌دهند و التیام بخش آلام نیازمندان جامعه هستند.
امام جمعه شهر رشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند رابطه تان را با مردم محکم کنید اذعان داشت: پیامبر اکرم (ص) بسط دینش در آینه مردم‌داری بود.
وی با بیان اینکه محسنین مومنین هستند زیرا با خدا و مردم رابطه دارند خاطرنشان کرد: شهدا از محسنین بودند چون با خدا ارتباط داشتند راه شهادت را انتخاب کردند.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه با بیان اینکه شهدای فراجا در آشوب‌های سال گذشته مظلومانه شهید شدند افزود: چهره کارکنان انتظامی نورانی بود و نورانی تر شد.
رسول فلاحتی با بیان اینکه شهدای فراجا و قطعا ارباب آنها در این مراسم که برای نکوداشت آنان برگزار شده حضور دارند اظهار داشت: شهدا از دلهای ما خبر دارند و باور ما این است که شهداحاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.
وی تاکید کرد: باید به خود ببالیم که گرامیداشت افرادی است که در بهترین جای بهشت قرار دارند.
امام جمعه شهرستان رشت در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و قلع قمع کودکان در بیمارستانهای غزه و وحشیگری شیاطین اشاره کرد و گفت: دیدن این صحنه ها عملا شمر و عمر سعد زمان را برای ما تداعی می‌کند و امروز هیچ شکی در تاریخ نداریم و تاریخ به ما خودنمایی می کند.
رسول فلاحتی با اشاره به حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم غزه و اینکه بیش ۱۰ میلیون نفر در پویش حمایت از حماسه غزه ثبت نام کرده‌اند اذعان داشت: مردم غزه همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند و این جنایت ها و این خو‌ن‌ها باعث عقب نشینی برخی از کشورهای همسایه برای عادی سازی روابط با اسرائیل شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در اغتشاشات سال گذشته برای از بین بردن حقانیت جمهوری اسلامی دشمن از میلیون‌ها ابزار استفاده کرد تا به جوانان ما بگوید امریکا کدخدا است بیان داشت: در پس این جنایات یاری خداوند در پیش است و وعده خداوند در قرآن انتقام از جنایتکاران و مجرمان است.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ما برخود عهد کرده ایم که مومنان را یاری کنیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در معادلات مختلف جهانی از راه و نقشه‌های خود استفاده می‌کند و تابع نقشه‌های تدوین شده دشمنان و خونخواران نیست تاکید کرد: ما شهید دادیم تا انقلاب اسلامی ما بماند.
امام جمعه شهرستان رشت در پایان با بیان اینکه ما در راه شهدا راست قامت ایستاده‌ایم خاطرنشان‌کرد: خدا را شاکریم در دوره‌ای از تاریخ قرار گرفتیم که در راه شهدا و الگویی برای محور مقاومت هستیم.
گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان و مدافعان حرم تجلیل به عمل آمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *