18:53 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

دستگیری سارق حرفه ای سیم مخابرات توسط کارآگاهان آگاهی

کیمیای شمال – رئيس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم مخابرات با 5 فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد و گفت: از مخفيگاه اين فرد حدود 20 متر سيم سرقتی كشف شد.
سرهنگ “علیرضا حدادی” در گفت‌وگو با خبرگزاری پليس، پيشگيری از وقوع انواع سرقت‌، ايجاد ناامنى روانی براي مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خيز و تقويت احساس امنيت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد.
وي در ادامه با بيان اينكه در پي وقوع چند فقره سرقت سيم مخابرات از معابر شهرستان رشت طي هفته‌هاي گذشته، دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت دريافتند كه اين سرقت‌ها در نیمه‌‎های شب صورت گرفته است.
رئیس پلیس آگاهی استان گيلان در ادامه به شناسايی هويت سارق اين پرونده‌ها با استفاده از شگردهای فني و پلیسی اشاره کرد و گفت: اين فرد با هماهنگی قضائی در شهرستان رشت دستگير شد.
این مقام انتظامی از اعتراف سارق سابقه‌دار به 5 فقره سرقت سیم مخابرات خبر داد و با اعلام اينكه حدود 20 متر سیم مخابرات سرقتی به ارزش تقریبی 750 هزار تومان از مخفيگاه اين فرد كشف شد، تصريح كرد: سارق 46 ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام که با قرار صادره روانه زندان شد.
سرهنگ حدادی در پایان با تاكيد بر حذف زمینه‌های وقوع جرم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ريزی دقيق، احساس مسئوليت و همچنين تجزيه و تحليل جرايم مي‌توان ضريب امنيتی را بالا برد و فضا را براي مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *