20:42 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان در دیدار با مدیردرمان تامین اجتماعی استان:
    تحول و ارتقاء ارائه خدمت در مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان مشهود است

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان در دیدار با مدیردرمان تامین اجتماعی استان:
تحول و ارتقاء ارائه خدمت در مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان مشهود است

کیمیای شمال – دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان به مناسبت هفته بسیج با حجت الاسلام والمسلمین لاکانی مدیرکل خدمات حوزه های علمیه استان دیدار و پیرامون ارائه خدمات درمانی به مردم و طلاب بیمه شده گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ در این دیدار دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یادآوری ایثار و مجاهدتهای بیسجیان در خدمت رسانی به مردم در شرایط گوناگون، گفت:بسیج تبلور اراده هاست، اراده هایی از جنس خدمت بی منت و خالصانه به مردم و ایران اسلامی که در شرایط مختلف و دشواریها بصورت خودجوش به یاری ملت میآید.

بسیجیان بارها خود را در دشواریها ثابت کرده اند به ویژه در چند سال اخیر که کشور عزیزمان آبستن حوادث و بلایای طبیعی همچون زلزله و سیلابهای متعدد و یا خصومت و عقده گشایی های دشمنان  ایران و انقلاب نظیر اختشاشات بوده است، همچون جامعه بزرگ روحانیت با حضور پررنگ خود در کنارسایر نهادها و دستگاهها یاری رسان ملت ایران بودند و موجبات آرامش و آسایش را برای مردم فراهم نموده اند.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در این دیدار به زحمات و تلاشهای شبانه روزی کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به ویژه کادر درمان اشاره نمود و گفت: همکاران ما در مجموعه مدیریت درمان استان با وجود مسائل و مشکلات موجود با روحیه ای بسیجی وار و جهادی در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به بهترین شکل ممکن به مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه دهند.
وی افزود در تلاش هستیم تا با به ثمر رساندن  پروژه های در دست اقدام نظیر مجتمع درمانگاهی، احداث درمانگاه در شهرستانهای فاقد مرکز درمانی ملکی گامهای بلندی در ارتقا درمان و ارائه خدمت به مردم به ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین لاکانی مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان ضمن قدردانی از تلاشهای موثر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در ارتقا درمان و ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: اقداماتی که در چند سال اخیر در این مجموعه انجام شده است موجب رشد و تحول در خدمت رسانی به مردم گردیده است بگونه ایکه امروزه بسیاری از افرادی که از بیمه تکمیلی هم برخوردار هستند جهت درمان به مراکز ملکی تامین اجتماعی در استان مراجعه مینمایند.
حجت الاسلام والمسلمین لاکانی از اقدامات انجام شده در مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان جهت ارتقا درمان و خدمت رسانی به کارهای ماندگار نام برد و ابراز امیدواری کرد به یاری خدا و با همت همه مسئولین و کارکنان خدوم و زحمتکش دستگاههای ذیربط در آینده نزدیک شاهد اعتلای بیشتر درمان استان باشیم.

گفتنی است درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با 13 مرکز درمانی و 2 بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با 2262 موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه مینماید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *