22:06 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پایان جولان قمه به دست‌های خیابان تختی رشت


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش که با در دست داشتن قمه در خیابان تختی شهرستان رشت قصد نزاع و درگیری داشتند، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سردار “عزیزاله ملکی” مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور كار پليس قرار دارد، اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی آرامش و امنیت را به خطر بی‌اندازد.
وی در ادامه گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه 3 نفر در خیابان تختی شهر رشت با در دست داشتن قمه قصد درگیری و نزاع دارند، بلافاصله ماموران یگان امداد و کلانتری 12 به محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس با حضور به موقع مانع از درگیری شد، تصریح کرد: در این راستا 2 متهم که از اراذل و اوباش نوظهور هستند، دستگیر و از آن‌ها 2 تیغه قمه کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: متهمان 25 و 28 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری یک نفر دیگر همچنان ادامه دارد.
سردار ملکی در پايان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم، افزود: خوشبختانه با هوشیاری و همكاری آگاهانه شهروندان قانونمدار شاهد توسعه نظم و انضباط اجتماعى و ارتقاء احساس امنيت هستیم.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *