20:56 - May 12, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام معاون بهداشتی دانشگاه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی داوطلب

کیمیای شمال – معاون بهداشتی دانشگاه با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی داوطلب، از همراهی و همکاری همه ی داوطلبانی که در ارتقای سلامت کشور و استان مان یاری می رسانند، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، در متن این پیام آمده است:

داوطلبان عرصه ی سلامت بدون هیچ چشمداشتی و بر اساس نیت های خالصانه، دست یاری مسئولان و مدیران این عرصه را فشرده اند.

با اجرای برنامه داوطلبان سلامت بستر مشارکت فعالانه تر افراد در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور فراهم شده و در برخی از گروه های داوطلب سلامت، حیطه فعالیت آن ها متناسب با نیازهای جامعه توسعه یافته است به طوری که در شیوع اپیدمی کووید- 19 فعالیت های داوطلبانه مردم در مدیریت این بیماری بسیار کمک کرد.

 گیلان به واسطه ی سابقه ی فرهنگی، تاریخی و سطح بالای سواد مردم می تواند از حضور و مشارکت همه ی گروه های داوطلبی به ویژه در عرصه ی سلامت به خوبی بهره مند شود و این مهم همواره طی سال های گذشته با مشارکت فعالانه نیروهای بسیج، هلال احمر، سفیران سلامت خانوارها و رابطین سلامت محلات در موضوع غربالگری، اطلاع رسانی و آموزش های عمومی محقق شده است.

فرارسیدن روز جهانی داوطلب را گرامی می داریم و با قدردانی از همه ی کسانی که در ارتقای سلامت خانواده، همسایه، همشهری و هموطن خود ما را یاری می رسانند، امیدوار هستیم با کمک هم بتوانیم جامعه ای سالم تر و شاداب تر داشته باشیم.

دکتر سید محمود رضوانی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *