21:31 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کشف 40 میلیارد وسایل سرقتی در رشت


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان غیربومی منازل شهرستان رشت با 8 فقره سرقت و کشف 40 میلیارد ریال وسایل سرقتی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سردار “عزیزاله ملکی” همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهار داشت: پليس با برخورد قاطع و قانوني با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی براي تامين امنيت تلاش می كند.
وي در ادامه گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از منازل سطح شهرستان رشت طی ماه‌های اخیر، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهى استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان گيلان با بيان اينكه پس از بررسی صحنه‌های وقوع جرم و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، رد یک باند 5 نفره سارقان در این پرونده‌ها به دست آمد، افزود: با اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته اين افراد شناسایی و دستگير و 2 دستگاه خودرو پژو 207 و پژو 405 آنها توقیف شد.
اين مقام ارشد انتظامي از اعتراف این افراد به 8 فقره سرقت از منازل در شهرستان رشت خبر داد و با اشاره به اینکه از سارقان 40 میلیارد ریال وسایل سرقتی از قبیل یک کیلو و 800 گرم زیورآلات از جنس طلا و نقره، 7 عدد ساعت، یک دستگاه دوربین، 5 عدد ادکلن، 200 میلیون ریال لباس و 121 قطعه اسکناس 100 دلاری کشف شد، تصریح کرد: سارقان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سردار ملکی در پايان عدم رعايت نکات حفاظتی را مهمترين عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان‌داشت: نقش مردم در اين زمينه و توجه به هشدارها و توصيه‌های پليس، نقش بسزايی در پيشگيری از وقوع سرقت دارد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *