07:06 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

سامد سیستم ارتباطی مؤثر میان مردم و مسئولان

در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به منظور پاسخگویی و پیگیری درخواست‌های مردمی در حوزه اقدامات و فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با همراهی معاون مسکن شهری، مسئول روابط عمومی، کارشناس سامانه سامد و کارشناسان معاونت عمران روستایی در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان حضور یافت و به تماس ها به صورت برخط پاسخ داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: پاسخ گویی مطلوب مسئولان به مردم از طریق سامانه سامد یکی از خدمات بسیار ارزنده دولت در جهت توسعه دولت الکترونیک است که با صرف کمترین زمان ، کاهش هزینه و مراجعات مردمی انجام می شود. دائمی گفت: سامد سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

علیرضا زارعی شریف معاون ارتباط مردمی با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در پاسخگویی متقاضیان در بستر سامانه سامد گفت: یکی از ویژگی‌های این سامانه آن است که مطالبات، درخواست‌ها و انتقادهای مردم در کمترین زمان و هزینه پاسخ داده می‌شود و مدیران در بلند مدت به سمت فرهنگ پاسخگویی، نقد پذیری و جدیت در امور سوق داده می‌شوند.

وی با اشاره به فرصت یک هفته ای به دستگاه‌های اجرایی جهت پاسخگویی به متقاضیان افزود : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طی 3 روز نسبت به پاسخ اقدام نموده و از این نظر در وضعیت مطلوب قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *