11:38 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

امام جمعه رشت:
دستگاه قضا با مدیران مفسد به شدت برخورد کند

کیمیای شمال – امام جمعه رشت گفت: دستگاه قضا با مدیران مفسد به شدت برخورد کند و به سمت و مسئولیت آنان توجه‌ای نداشته باشد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت اظهار کرد: همه از فساد و مفسدان متنفرند و باید ریشه‌های فساد خشکانده شود که در این بخش نقش دستگاه های نظارتی بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دستگاه های نظارتی فراوانی در کشور فعال هستند، ادامه داد: انتظار داریم نظارت توسط این دستگاه ها تشدید شود.

آیت الله فلاحتی افزود: گرچه هم اینک مدیران پاک دست زیادی در کشور فعالیت دارند اما باید از حضور مدیرانی که فاقد این صفت اخلاقی هستند جلوگیری کرد؛ اما متاسفانه شاهدیم که برخی از افراد سیاست زده شده اند و به همین دلیل با سیاست، مدیران را جابجا می کنند وکه این موضوع به جامعه آسیب می زند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به وتوی قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه توسط آمریکا اشاره و اضافه کرد: این وتو باعث شد تا آمریکا در جهان بیش از پیش منفور شود؛ زیرا هم اینک شاهد به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان بی گناه در غزه هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به در پیش بودن هفته وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: این وحدت دستاوردهای بسیار بزرگی برای انقلاب اسلامی داشته و دارد و موجب خشم دشمنان ما شده است.

آیت الله فلاحتی افزود: هم اینک رتبه علمی ایران در جهان از ۷۴ به رتبه ۱۶ ارتقاء یافته که این ارتقاء در سایه همین وحدت به دست آمده و باعث نوآوری و دانش های نوین شده و خوشبختانه این پیشرفت علمی در سایه این وحدت همچنان ادامه دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *