11:08 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • در دیدار مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و پست گیلان مطرح شد :
    لزوم حمایت از اکوسیستم کسب و کارهای مجازی

در دیدار مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و پست گیلان مطرح شد :
لزوم حمایت از اکوسیستم کسب و کارهای مجازی

کیمیای شمال – صبح دیروز 27 آذر ماه محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان ضمن حضور در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با سعید زاهدی مدیر کل ict استان دیدار و گفتگو کرد .
مدیر کل پست گیلان در ایتدای این دیدار از سعید زاهدی بعنوان شخصیتی علمی ، توانمند و با سوابق درخشان اجرایی یاد کرد و انتصاب شایسته وی را بعنوان مدیرکل اداره کل ارتباطات و فناوری استان تبریک گفت .
هوشنگی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست گیلان در فرآیند های پستی اظهار داشت : به واسطه ظرفیت های بالای تجارت الکترونیک در استان پست گیلان از لحاظ ترافیک بسته و امانات پستی جزء استانهای برتر شبکه پستی بوده و ششمین استان تأمین کننده ترافیک پستی در کشور می باشد .
مدیر کل پست گیلان بهره گیری از شرکت های دانش بنیان با هدف توسعه تجارت الکترونیک در استان و راه اندازی اولین واسط پستی بومی را نیز از اقدامات موثر پست گیلان در راستای حمایت از فعالان حوزه کسب و کارهای دیجیتال دانست و اظهار داشت : پست گیلان آمادگی دارد تا با همکاری با بخش خصوصی نسبت به پیاده سازی پروژه هایی مشترک در زمینه لجستیک و پیک شهری اقدام نماید .
زاهدی مدیر کل ict استان در این دیدار ضمن تشکر از مدیر کل پست گیلان که در دوران تصدی توانسته خدمات مطلوبی ارائه دهد ، اظهار داشت : مجموعه پست سازمانی دوست داشتنی و مورد اقبال عموم مردم جامعه می باشد لذا ضرورت دارد به جهت افزایش سطح اعتماد مردم نسبت به ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات اقدام شود ،
وی عنوان داشت : خود به شخصه شاهد حجم گسترده مبادلات ناشی از تجارت الکترونیک در استان بوده ام لذا اداره کل ict استان از هر نوع همکاری برای اعتلای پست دریغ نخواهد کرد .
وی با اشاره به اینکه یکی حوزه ict بعنوان حامی کسب و کارهای دیجیتال و پست بعنوان بستری امن برای مبادلات و مکاتبات می باشد تصریح کرد : برای حمایت از اکوسیستم فعالان فضای مجازی پست بستری سریع و مقرون به صرفه خواهد بود که جا دارد تا با ارائه بسته های پیشنهادی فعالان کسب و کارهای مجازی ضمن آشنایی بیشتر ، بیش از پیش از این ظرفیت لجستکی بهره برند .
گفتنی است در این جلسه در خصوص احداث مرکز تجزیه و مبادلات گیلان گفتگو و تبادل نظر شد .

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *