21:30 - April 28, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

خالی شدن حساب با کلیک بر روی لینک‌های جعلی سهام عدالت


کیمیای شمال – رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان با هشدار به شهروندان در خصوص پیامک‌های سهام عدالت دارای لینک، گفت: کلیک بر روی لینک‌های جعلی سهام عدالت برابر با خالی شدن حساب بانکی است.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “امیرحسین نقی‌مهر” با بیان اینکه هر ساله افراد سودجو در شبکه‌های اجتماعی و همچنین با ارسال پیامک‌ با عناوین فریبنده سعی در جلب اعتماد و کلاهبرداری از شهروندان را دارند، اظهار داشت: در روز‌های گذشته شهروندان بسیاری به پلیس فتا مراجعه و بیان کرده‌اند در شبکه‌های اجتماعی و همچنین پیامک‌هایی از شماره‌های ناشناس مبنی بر ثبت‌نام و یا دریافت سود سهام عدالت برای آن‌ها ارسال شده که این پیام‌ها جعلی و ترفند کلاهبرداران برای سرقت اطلاعات بانکی است.
وی افزود: شهروندان توجه داشته باشند بسیاری از این صفحات به ‌صورت آنی برای اهداف مجرمانه بارگذاری شده و بعد از مدتی کوتاه از دسترس خارج می‌شوند.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با هشدار به شهروندان در خصوص پیامک‌های سهام عدالت دارای لینک، گفت: کلیک بر روی لینک‌های جعلی سهام عدالت برابر با خالی شدن حساب بانکی است.
این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: انتظار می‌رود کاربران با دقت و هوشیاری توصیه‌های پلیس را برای فعالیت در فضای مجازی مورد توجه قرار دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل سایبری با کارشناسان مرکز فوریت‌های پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل کنند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *