01:47 - May 7, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

مدیر فنآوری اطلاعات شرکت شسکام بر ارایه خدمات FTTD و FTTO علاوه بر FTTP به مشتریان تاکید کرد

کیمیای شمال – سروش قشمی با بیان اینکه  شرکت شسکام علاوه بر FTTP ، خدمات FTTD و FTTO هم به مشتریان ارائه می دهد در خصوص بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: ظرفیت ها و پتانسیل  های ارتباطی و اطلاعاتی جدید رادر تعامل و با شرکت ها شناسایی نماییم.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ مدیر فنآوری اطلاعات شرکت شسکام با معرفی رویکردهای نوآورانه این مجموعه از اتصال ۴۱ زیرسیستم ارتباطی این شرکت به دیتا سنتر مخابرات ایران خبر داد و هدف را تسریع و بهبود فرآیندهای ارتباطی و ایجاد سهولت کارها در اقصی نقاط کشور دانست.

او در خصوص هدف از حضور شرکت شسکام در این نمایشگاه اظهارداشت :این نمایشگاه فرصت مناسبی برای مدیران استانی تا بتوانند محصولات زیرساختی که مخصوص شهرستان ها طراحی شده را خارج از قالب اداری به آن ها معرفی کنند تا آنان با این سرویس ها ی سخت  افراز و چه نرم  افزار آشنا شوند.

مدیر فنآوری اطلاعات شرکت شسکام افزود : از آن جا که فعالیت های شرکت شسکام در حوزه زیرساخت ها و فنآوری اطلاعات است، ما این بازدیدها را با توجه به حضور فعالان حوزه مخابراتی تمام استان حوزه به فال نیک می  گیریم .

وی به موضوع تحلیل داده ها اشاره می  کند و می گوید که با راه  اندازی سرویس  های هوش مصنوعی و اپلیکیشن های جدی مورد نیاز به تحلیل داده می  پردازیم تا با قرارگیری آن بر روی داشبورد مدیران به نیازهای آن ها در این حوزه پاسخگو باشیم.

سروش قشمی در معرفی شسکام می گوید: این شرکت سرمایه کارکنان ارتباطات و مخابرات و جزو شرکت های فرعی مخابرات ایران است که دراردیبهشت ماه ۱۳۹۲ با هدف پشتیبانی ازعرضه خدمات ارتباطی، تولید تجهیزات مخابراتی ودرجایگاه یک اپراتور اعم از تلفن ثابت وهمراه پا به عرصه فعالیت های ارتباطی و مخابراتی گذاشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *