18:28 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • مهندس بیدخام عنوان کرد:
    پوشش کامل رسانه ای رویدادهای تلکام توسط ستاد خبری شرکت مخابرات ایران

مهندس بیدخام عنوان کرد:
پوشش کامل رسانه ای رویدادهای تلکام توسط ستاد خبری شرکت مخابرات ایران

کیمیای شمال – مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: تمام اخبار، رویدادها و تفاهمنامه های مرتبط با گروه مخابرات ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، توسط ستادخبری مخابرات به صورت خبرهای سریع، گزارش ها، عکس های مرتبط و ویدیوهای گفتگوها، تفاهمنامه ها و رویدادها با کیفیت مثال زدنی پوشش داده شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام با بیان اینکه پوشش رسانه ای تلکام حقیقتا به عنوان نقطه عطفی در خبررسانی حوزه نمایشگاهی کشورمان در بخش ICT ثبت شد. اظهارکرد: شرکت مخابرات ایران به همراه دیگر شرکت های گروه مخابرات، با پوشش رسانه ای و تمهیدات در نظرگرفته شده به صورت کامل رویدادها و توانمندی های خود را به معرض نمایش گذاشتند.

وی افزود: همچنین ستاد خبری مخابرات به همراه پوشش های برخط در تلویزیون مخابرات یا “تی وی ما”، آپارات مخابرات ایران و همچنین پوشش لحظه ای در نمایشگاه، نوع جدیدی از خبر رسانی در لحظه و پوشش رسانه ای را در معرض نمایش صاحب نظران و علاقه مندان این حوزه قراردادند.

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: در چهار روز برگزاری نمایشگاه، انجام بیش از ۱۰۰ گفتگو با مدیران ارشد شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، مدیران مخابرات و بنیانگذاران حوزه های استارتاپی در اتاق خبر بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام و همچنین، پوشش خبری و برخط ویدیوهای مرتبط در کانال آپارات و تی وی ما، مورد تحسین علاقه مندان و فعالین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: برگزاری ۱۵ پنل تخصصی و ۲۲ کارگاه در حوزه فناوری های نوین توسط اساتید دانشگاهی و متخصصان با موضوعات لبه تکنولوژی در صنعت مخابرات با استقبال حاضران در نمایشگاه مواجه شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تلکام بیست و چهارم به عنوان نقطه عطفی در برگزاری نمایشگاه تلکام های دوره های پیشین، با شور و قدرت مضاعفی برگزار شد، بیان کرد: نمایشگاه ایران تلکام در چهار روز برگزاری علاوه بر استقبال مختصصان حوزه ارتباطات، شاهد حضور مقامات عالی رتبه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و گفت‌وگو و مذاکرات آنها با مدیران بخش خصوصی حاضر در نمایشگاه بود.

مهندس محمدرضا بیدخام با تشکر و قدردانی از تمام همکاران حوزه اداره کل ارتباطات و همچنین همکاران معاونت ها و بخش های مشارکت کننده شرکت مخابرات در تلکام بیست و چهارم عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ با شور و مشارکت مثال زدنی مخاطبان ، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها و پوشش خبری و رسانه ای با کیفیت مناسب، انگیزه مضاعفی در بین تمام فعالان حوزه استارتاپی، صنایع دانش بنیان و شرکت های گروه مخابرات ایران برای ادامه مسیر تحول و توسعه دیجیتال ایجاد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *