03:44 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیر کل پست گیلان در جلسه با شهرداران و‌بخشداران تابعه شهرستان صومعه سرا ؛
    پروژه ملی جی_نف بستر ساز اجرای سرشماری آتی نفوس و مسکن است

مدیر کل پست گیلان در جلسه با شهرداران و‌بخشداران تابعه شهرستان صومعه سرا ؛
پروژه ملی جی_نف بستر ساز اجرای سرشماری آتی نفوس و مسکن است

کیمیای شمال – مدیر کل پست گیلان در این جلسه که شهرداران و‌بخشداران تابعه شهرستان صومعه سرا نیز در آن حضور داشتند پروژه ملی جی_نف را بستر ساز اجرای سرشماری آتی نفوس و مسکن عنوان کرد و گفت : نامگذاری معابر ، بهنگام سازی پایگاه داده اماکن و نصب پلاک های کدپستی هوشمند که در برگیرنده اطلاعات جامعی از ملک هستند از محورهای اصلی پیاده سازی پروژه ملی جی_نف می باشد .

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ صبح دیروز جلسه کارگروه جی_نف شهرستان صومعه سرا با حضور محمدحسین_هوشنگی مدیر کل پست و دبیر کمیته تخصصی نظام نشانی استاندارد استان گیلان و اسفندیارجوشن فرماندار صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

مدیر کل پست گیلان در این جلسه که شهرداران و‌بخشداران تابعه شهرستان صومعه سرا نیز در آن حضور داشتند پروژه ملی جی_نف را بستر ساز اجرای سرشماری آتی نفوس و مسکن دانست و اظهار داشت : نامگذاری معابر ، بهنگام سازی پایگاه داده اماکن و نصب پلاک های کدپستی هوشمند که در برگیرنده اطلاعات جامعی از ملک هستند از محورهای اصلی پیاده سازی پروژه ملی جی_نف می باشد .

وی تجمیع اطلاعات اماکن به منظور بهره گیری کلیه دستگاه های خدمت رسان ، برنامه ریزی توسعه ای مبتنی بر اطلاعات دقیق از پراکندگی املاک و جمعیت و همچنین داشتن اطلاعات کافی و دقیق از حجم تخریب امکان در زمان بروز سوانح و رخدادهای طبیعی را از دیگر مزایای پروژه جی_نف بر شمرد .

جوشن فرماندار شهرستان صومعه سرا در این جلسه داشتن آمار و اطلاعات کافی از اماکن را پایه برنامه ریزی شهری دانست و خاطرنشان کرد : بهنگام سازی پایگاه داده املاک فرصتی طلایی برای شهرهای تازه تاسیس شهرستان خواهد بود تا بتوانند از این طریق نسبت به بروز آوری بانک اطلاعات معابر و اماکن خود اقدام کنند .

وی همچنین بر پیش بینی اعتبار اجرای پروژه جی نف در بودجه سال آتی شهرداریها تاکید کرد .

گفتنی است همپوشانی و تبادل نقشه شهرها و روستاها به منظور تطبیق اطلاعات و رفع مغایرت ها ، احصاء تعداد دقیق معابر فاقد نام در این شهرستان و نامگذاری آنها و همچنین تشکیل مستمر جلسات کارگروه #جی_نف به منظور تسریع در پیشبرد این پروژه از مهمترین مصوبات این جلسه بود .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *