18:02 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • سرپرست معاونت خرید راهبردی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان:
    بروزرسانی مطالبات جهت افزایش رضایتمندی مردم در اولویت است

سرپرست معاونت خرید راهبردی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان:
بروزرسانی مطالبات جهت افزایش رضایتمندی مردم در اولویت است

کیمیای شمال – دکتر زهرابی سرپرست معاونت خرید راهبردی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به اتفاق رئیس ادارات نظارت و بازرسی و رسیدگی به صورتحسابهای مدیریت درمان با حضور در شعبه و دفتر کارگزاری تامین اجتماعی آستارا با رؤسا و کارشناسان این مراکز دیدار و راهکارهای تسریع خدمت رسانی و رسیدگی به پرونده های خسارت بیمه شدگان را مورد بررسی قرار دادند.

دکتر محمدمهدی زهرابی سرپرست معاونت خرید راهبردی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان  در این دیدار با اشاره به اینکه رسالت اصلی سازمان برقراری عدالت اجتماعی و گسترش رفاه بیمه شدگان است گفت: در تلاش هستیم علاوه ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیمه شدگان، با گسترش تعاملات با شرکای اجتماعی، شعبات بیمه و دفاتر کارگزاری، بتوانیم سرعت عمل و دقت در رسیدگی به اسناد پزشکی  بیمه شدگان را افزایش دهیم  تا در کمترین زمان ممکن این خسارات را به آنان پرداخت نماییم.

سرپرست معاونت خرید راهبردی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان  افزود: در همین راستا در هشت ماهه سالجاری بیش از  10هزار میلیارد ریال به موسسات طرف قرارداد و شرکای اجتماعی  و همچنین خسارت  متفرقه به بیمه شدگان تامین اجتماعی  پرداخت شده است و در تلاش هستیم با پرداخت بروز این مطالبات رضایتمندی بیمه شدگان  و شرکای اجتماعی را افزایش دهیم.

گفتنی است درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با 13 مرکز درمانی و 2 بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با 2347 موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه مینماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *