کیمیای شمال – رحیم شوقی شهردار رشت در آئین بهره برداری از این سامانه الکترونیکی با نام ” رشت من ” ، بهبود و تسریع ارائه خدمات شهری به شهروندان را از مهمترین مزایای میز خدمت الکترونیکی ذکر کرد و یاد آور شد : افزایش دسترسی آسان به شهروندان به خدمات بدون مراجعه حضوری، امکان دورکاری ، برونسپاری خدمات به سایر بخش ها مانند دفاتر پیشخوان و ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین در وب سایت شهرداری از جمله مزایای سامانه ” رشت من ” محسوب می شود .
محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در این مراسم از امکان قراردادن لینک خدمات کدپستی در سامانه ” شهر من ” برای تسریع در ارائه خدمات استعلام کدپستی خبر داد و افزود : پست گیلان آمادگی دارد به منظور سهولت دسترسی شهروندان به خدمات پستی نسبت به ارائه این خدمات بصورت برخط و در بستر پنجره واحد خدمات هوشمند شهرداری رشت اقدام نماید .