10:31 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

غافلگيری قاچاقچيان با 8 کيلو ترياک در رودبار

کیمیای شمال – رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گفت: 2 قاچاقچی موادمخدر در شهرستان رودبار دستگير و در بازرسی از خودروهای آن‌ها، 8 کيلوگرم ماده مخدر از نوع ترياک کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “علي احمدپور” اظهارداشت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان يکی از مهمترين عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسياری از ناهنجاری های اجتماعی، نيازمند همکاري همه جانبه مردم و نهادهاي مسئول با مجموعه انتظامي است.
وي در ادامه به دريافت خبري مبني بر فعاليت 2 نفر در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر در سطح استان و بررسي موضوع توسط پليس اشاره كرد و گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر پس از تحقيقات نامحسوس از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان با اعلام اينکه با اقدامات همه جانبه خودرو پرايد قاچاقچيان حين جابه‌جايي موادمخدر در شهر رودبار توسط پليس شناسايی و متوقف شد، افزود: در بازرسی از اين خودرو، 8 کيلوگرم ماده مخدر از نوع ترياک کشف و متهمان مورد نظر دستگير شدند.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: قاچاقچيان 33 و 35 ساله پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ احمد‌پور در پايان تصريح کرد: پليس در راستاي خدمت‌گزاري مطلوب به مردم بسترهاى ارتباطي خوبي چون سامانه 128 را راه‌اندازي کرده و با دريافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستاي انجام بهتر ماموريت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌می دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *