09:21 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

غافلگيری سارق حين اوراق کردن خودرو سرقتی در رشت

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی رشت از دستگيري سارق سابقه‌دار خودرو و لوازم داخل آن توسط ماموران پاسگاه انتظامی خشت مسجد خبر داد و گفت: اين فرد به سرقت يک دستگاه خودرو و 12 فقره سرقت لوازم داخل اتومبيل‌ها اعتراف كرد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “محمود حافظی” پيشگيری و مقابله با سرقت را نيازمند عزم جدى و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئوليت‌پذيری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمينه‌هاي وقوع جرم عنوان كرد و اظهارداشت: پليس به منظور برقراری امنيت و آرامش به صورت شبانه‌روزی تلاش می کند.
وي در ادامه گفت: به دنبال وقوع سرقت يک دستگاه خودرو ال‌نود که به صورت روشن توسط مالک رها شده بود و چند فقره سرقت لوازم داخل اتومبيل‌ها طي ماه‌هاي اخير در سطح شهرستان رشت، شناسايي و دستگيری سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان رشت از تحقيقات و اقدامات فنی صورت گرفته در اين زمينه و شناسايی سارق مورد نظر توسط ماموران پاسگاه انتظامي خشت مسجد خبر داد و بيان‌داشت: پليس اين فرد را که در يکی از مناطق حاشيه‌اي شهر رشت در حال اوراق کردن خودرو سرقتي بود، دستگير کردند.
اين مقام انتظامي به کشف خودرو سرقتي ال‌نود اشاره کرد و افزود: سارق  36 ساله در تحقيقات پليس به سرقت يک دستگاه خودرو و 12 فقره سرقت لوازم داخل اتومبيل‌ها اعتراف كرد و پس از تكميل پرونده برای سير مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ حافظي در پايان از مردم خواست هشدارهاي انتظامي را در بحث پيشگيری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *