17:54 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • امام جمعه رشت :
    نامزدهای انتخاباتی از تبلیغات نامتعارف و غیرقانونی پرهیز کنند

امام جمعه رشت :
نامزدهای انتخاباتی از تبلیغات نامتعارف و غیرقانونی پرهیز کنند

کیمیای شمار – امام جمعه رشت با بیان اینکه تبلیغات نامتعارف و صرف هزینه های سنگین از سوی کاندیداهای مجلس در روستاها و مناطق مختلف پرونده آنها را پیش مردم سیاه می‌کند، گفت: برخی افراد برای جلب آراء از شیوه‌های نامتعارفی استفاده می‌کنند اما اینها اثری در انتخاب هوشیارانه مردم ندارند.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا؛، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه رشت در جمع نمازگران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با تاکید براینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای گره گشایی از مسائل مردم تلاش مضاعف کنند، افزود: مردم ایران نشان داده‌اند در همه عرصه‌هایی که نیاز به حضور آنها بود شرکت فعال داشته‌اند و در انتخابات پیش رو هم برای انتخاب افراد مناسب حضوری پرشور و آگاهانه خواهند داشت.

امام جمعه رشت عنوان کرد: برگزاری انتخابات پرشور، عظمت ایران و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید و بار دیگر حماسه ای در خور ملت ایران رقم می خورد که خود نشان از حضور مقتدرانه آنان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی است.

وی تصریح کرد: از اینرو باید منتخبان مردم در مجلس همه تلاش خود را برای باز کردن گره‌ها از زندگی و معیشت مردم به کار بندند.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ تصریح کرد: در سایه تلاش‌های عالمان شیعه و مردم ایران شر حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی از سر ملت ایران کم شد و دیگر بر نخواهد گشت چون مردم ما امروز راه خود را پیدا کرده اند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در جمع مردم مومن قم و بیانات ایشان در خصوص شگردهای دشمن برای رسوخ در فکر و ذهن جوانان این مرز و بوم‌ گفت: دشمنان طی ۴۴ سال گذشته هیچ غلطی نکردند و تلاش آنها برای بی اعتماد کردن مردم به نظام بی اثر بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: ملت ما همواره در برابر تحریم های سیاسی و اقتصادی و جنگ روانی و هجمه فرهنگی دشمن محکم ایستاده و پیروز میدان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به عبور ناوگروه البرز ایران از تنگه باب‌المندب و رسیدن به دریای سرخ گفت: این از جمله بزرگترین کارهای صورت گرفته در روزهای اخیر است به دلیل بروز برخی حوادث از جمله حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان مان در سالروز شهادت حاج قاسم خیلی مطرح نشد و ابعاد این اقدام مهم برای مردم بیان نشده است.

وی افزود: این ناوشکن از جمله ناوکراس‌هایی است که در ۱۱ دیماه در این مسیر قرار گرفت. ناو مذکور در سال ۱۳۵۱به ناوگان دریایی بندرعباس پیوست و در سال ۹۸ با ابزارهای پیشرفته تجهیز شد و در نیروی دریایی ارتش کار خود را آغاز کرد.

آیت الله فلاحتی اظهار کرد: ظرفیت این ناو هزار و ۵۵۰ تن است و افتخاری برای ایران اسلامی به شمار می‌رود ناوی که توانسته از دریای سرخ مسیری که به لحاظ موقعیت سوق الجیشی و راهبردی بوده و برای جهانیان بسیار با اهمیت است، گذر کند.

وی اضافه کرد: سالانه ۱۶ هزار کشتی نظامی و تجاری و ۳۰ درصد نفت جهان از این مسیر عبور می کند و حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آبراهه جهانی خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها است.

وی بر حضور فیزیکی مقتدرانه ایران در اقیانوس ها تاکید کرد و افزود: کشتی های ایران بزودی در اقیانوس ها برای مبارزه با دزدان دریایی و نشان دادن قدرت معادله ساز ایران حضور خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از خطبه های امروز، با محکوم کردن جنایات گروه تروریستی داعش، گفت: داعش از سوی کشورهای مفسد در درون جامعه اسلامی شکل گرفت اما ما همواره برای مقابله با این گروه حضوری مقتدرانه داریم.

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه و وارد کردن ایران به ماجراهای تقابلی با رژیم صهیونیستی است اما ایران در وقت مقتضی هر کاری برای نجات مردم مظلوم لازم باشد، انجام می‌دهد.

آنها بدنبال آن هستند که ایران در منطقه تاثیرگذار نباشد و همواره درگیر مسایل امنیتی شود، اما دشمن در این راه شکست خواهد خورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *