05:26 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • نماینده رهبر معظم انقلاب در دیدار با خیر گیلانی:
    هلال احمر با اعتماد مردم پرچمدار فعالیت‌های خیرخواهانه است

نماینده رهبر معظم انقلاب در دیدار با خیر گیلانی:
هلال احمر با اعتماد مردم پرچمدار فعالیت‌های خیرخواهانه است

کیمیای شمال – نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در دیدار با اسدالله رضازاده خیّر استان گیلان بر ضرورت بهره‌گیری از جامعه خیّرین به منظور ارتقا خدمت در جمعیت هلال احمر  تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، اسدالله رضازاده رودسری خیّر استان گیلان که به تازگی ۲۷ باب مغازه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر وقف کرده است با حضور در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در این جمعیت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین معزی با قدردانی از حرکت خداپسندانه، عام المنفعه و انساندوستانه این واقف نیک اندیش، بر اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی و عام المنفعه است، تاکید کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب با تقدیر از فعالیت خیرخواهانه اسدالله رضازاده، این‌گونه فعالیت‌ها را چشمه جاری و ماندگار دانست و افزود: این اقدامات خیران، باقیات و صالحات آنان در آخرت خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی و عام المنفعه است، اضافه کرد:با توجه به حادثه خیز بودن کشور، ما امیدواریم که با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و نیکوکاران بتوانیم در ارتقا خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان گام برداریم.

وی جمعیت هلال احمر را پرچمدار خدمت‌رسانی در حوادث عنوان کرد و به مرور عملکرد این جمعیت در برخی از حوادث همچون زلزله رودبار و بم پرداخت. نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعیت هلال‌احمر در ادامه با بیان اینکه وقف در آموزه‌های اسلامی یک امر ارزشمند است، افزود: در روایات تاکید شده است که وقف یکی از چهارگانه‌‌هایی است که دین را زنده و پویا نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه ارتباط با خیرین باید پویا و سازنده باشد، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر پیشگام و پیش قدم در عرصه خیر خواهی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همیاری خیرین گام‌های موثری در جهت پیشبرد اهداف این نهاد عام المنفعه به مردم برداشته شود.

وی اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر را بزرگترین سرمایه این نهاد عام المنفعه دانست و افزود: هدف هلال ‌احمر هم این است که امانتدار خوبی برای مردم باشد.

اسدالله رضازاده رودسری خیّر استان گیلان نیز در این دیدار  با ابراز خرسندی از همکاری با جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد خدمت‌رسان که در عرصه امداد، سلامت و داوطلبی به ارائه خدمت می‌پردازند.

این خیّر گیلانی با اشاره به این‌که این فعالیت‌ خیرخواهانه برآمده از توصیه‌های پدر و مادر وی بوده است، افزود: این فعالیت‌ها حاصل دعای خیر پدر و مادرم بوده است.

این خیر نیکوکار  که علاوه بر ۲۷ مغازه دفتر کار خود را نیز به هلال احمر اهدا کرد تا یک داروخانه در آن راه اندازی شود در ادامه گفت: کار‌های جهادی بسیاری از هلال احمر دیده ام که انگیزه مشارکت من در این مجموعه بوده است.

گفتنی است که در این دیدار مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان نیز حضور داشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *