01:15 - May 22, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان در نشست با مدیر درمان تامین اجتماعی استان:
    باید با توجه به مسائل و حفظ شان کارکنان به افزایش بهره وری برسیم

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان در نشست با مدیر درمان تامین اجتماعی استان:
باید با توجه به مسائل و حفظ شان کارکنان به افزایش بهره وری برسیم

کیمیای شمال – دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با فرهاد براتی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان در محل استانداری دیدار و پیرامون نحوه ارائه خدمات درمانی به مردم و بیمه شدگان و مسائل نیروی انسانی تبادل نظر و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ؛ دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به اتفاق دکتر سیدمحمد حسن وکیل زاده معاون خدمت درمانی، ربیعی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، دکتر گلچین سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و چیرانی مترون بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت با حضور در محل استانداری در نشستی صمیمانه  با فرهاد براتی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان دیدار و در زمینه های مخلتف، بخصوص مسائل نیروی انسانی تبادل نظر نمودند.

براتی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان با بیان اینکه  رویکرد توسعه خدمت در دولت مردمی سیزدهم مورد تأکید است گفت: مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان  با تلاشهای جهادی و شبانه روزی کارکنان خود توانسته در چندسال اخیر اقدامات موثر و کارهای بزرگی جهت افزایش خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان انجام شده است.

وی افزود : لازمه خدمت رسانی مطلوب به مردم، نیروی انسانی پویا است، برای داشتن یک مجموعه عملگرا و پویا باید به مسائل و مشکلات کارکنان ، حفظ شآن و کرامت انسانی آنان توجه ویژه شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان همچنین گفت: همه مسئولین باید با جدیت بدنبال خدمت رسانی خالصانه و بی منت برای مردم باشند و مجموعه استانداری گیلان در تلاش است با تعامل و استفاده از ظرفیتهای موجود، یاری رسان تمامی دستگاههای خدمت رسان جهت ارائه خدمات بهتر به مردم باشد.

در ادامه این دیدار دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن اشاره به مسائل موجود در بخش نیروی انسانی از جمله کمبود نیرو، کاهش انگیزه کارکنان و… گفت؛ مهمترین هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ارائه خدمت بیشتر و با کیفیت و نیز افزایش رضایتمندی بیمه شدگان است، لازمه رسیدن به این مهم، توجه به مسائل و دغدغه های نیروی انسانی است تا با مرتفع سازی مسائل و افزایش سطح  رضایتمندی کارکنان، بالارفتن راندمان کاری و ارائه خدمات مطلوب، میزان رضایتمندی بیمه شدگان را افزایش دهیم.

دکتر حسین ابراهیمی در این نشست با قدردانی از حمایت های استاندار و مقامات استانی از این مجموعه، از این دیدارها به منظور جلوه ای از اراده و عزم راسخ دولتمردان و مسئولین برای رسیدگی به دغدغه های موجود یاد نموده و رویکرد تعاملاتی استانداری گیلان برای پشتیبانی همه جانبه از دستگاهها در جهت ایجاد رضایتمندی بیشتر و خدمات مطلوبتر به مردم را قابل ستایش دانست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *