07:27 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

طرح ويژه برخورد با موتورسيکلت‌های متخلف در گيلان

کیمیای شمال – رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از اجراي طرح ويژه برخورد با موتورسيکلت‌های سنگين، فاقد پلاک، پلاک مخدوش و راکبان فاقد گواهينامه در گيلان خبر داد.
به گزارش کیمیای شمال؛ سرهنگ “امير طالبي” اظهارداشت: پليس در راستای انتظام بخشي به ترافيک و مديريت آن نسبت به اجراي قوانين و برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی اقدام می کند و اين جزو مواردی است که همواره در دستور کار قرار دارد.
وي در ادامه با بيان اينکه هويت وسيله نقليه افراد با پلاک آن شناخته مي‌شود و وقتی موتورسيکلت پلاک ندارد يا راکب آن اقدام به پوشش و دستکاري پلاک کرده باشد در واقع هويت آن وسيله نقليه شناخته شده نيست، افزود: در اين راستا نيز يکي از طرح‌هاي پليس طرح برخورد با تخلفات پلاک است و جرايمي مانند اعمال قانون، توقيف و انتقال به پارکينگ و تشکيل پرونده براي راکباني که اقدام به مخدوشي پلاک وسيله نقليه کرده باشند در پی خواهد داشت.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان در خصوص برخورد با موتور سيکلت‌هاي سنگين بدون مجوز، بيان‌داشت: با توجه به اينکه اين موتورسيکلت‌های فاقد پلاک و فاقد مجوز هستند و اصولاً تردد آنها در سطح شهر ممنوع است که در صورت تردد توسط پليس توقيف و روانه پارکينگ خواهند شد.
اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: هدف از اجراي چنين طرح‌هايي اجراي قوانين از سوی تمامي کاربران ترافيک از جمله موتورسواران است و اين امر نيز موجب حفظ سلامت آن‌ها و ديگر شهروندان و افزايش انضباط در عبور و مرور خواهد شد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *