05:39 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیر کل پست گیلان در کارگروه جی نف شهرستان آستانه اشرفیه ؛
    نامگذاری معابر فاقد نام و پلاک نشانی ؛ دو مؤلفه اصلی طرح ملی جی نف

مدیر کل پست گیلان در کارگروه جی نف شهرستان آستانه اشرفیه ؛
نامگذاری معابر فاقد نام و پلاک نشانی ؛ دو مؤلفه اصلی طرح ملی جی نف

کیمیای شمال – صبح امروز یکشنبه 1 بهمن ماه جلسه کارگروه جی نف شهرستان آستانه اشرفیه با حضور محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست و دبیر کمیته تخصصی نظام ملی استاندارد نشانی استان گیلان ، خسرو آرنگ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و شهرداران و بخشداران تابعه این شهرستان در فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ مدیر کل پست گیلان در این جلسه با بیان اینکه اجرای پروژه ملی جی نف از جمله وظایف حاکمیتی است که بر عهده پست گذاشته شده است ، نامگذاری معابر فاقد نام و پلاک نشانی را دو مؤلفه اصلی اجرای این طرح دانست و خاطر نشان کرد : در گام اول شهرداری ها می بایست ضمن تبادل نقشه و تطبیق اطلاعات با پایگاه داده املاک نسبت به احصاء اطلاعات دقیقی از تعداد معابر فاقد نام اقدام نموده و پس از رفع مغایرت های موجود نسبت به نامگذاری این معابر در شورای نامگذاری شهرداری ها اقدام نمایند .
هوشنگی اختصاص پلاک نشانی و نصب پلاک های کدپستی هوشمند که در برگیرنده اطلاعات جامعی از ملک خواهد بود و در سرشماری ثبتی مبنای سال 1405 نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت را آخرین مرحله از فرآیند اجرایی پروژه ملی جی نف دانست.
وی اتصال الکترونیکی دستگاه های اجرایی و خدمت رسان را در قالب دولت الکترونیک با تکیه بر اطلاعات صحیح امکان و منطبق با نقشه های ژئو کد شده را از دیگر مزایای اجرای طرح ملی جی نف برشمرد و افزود : میزان پراکندگی و تمرکز جمعیت در مناطق مختلف شهری ، چگونگی تخصیص عادلانه منابع بر اساس نحوه توزیع جمعیت و همچنین توسعه شهری بر مبنای نیازمندهای های موجود از جمله اطلاعات ارزشمندی است که توسط پایگاه داده مکانی در اختیار مدیریت شهری قرار می گیرد .

دبیر کارگروه جی نف استان در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از اطلاعات و شاخص هایی که در ممیزی املاک مورد در خواست شهرداری ها است در پایگاه داده املاک وجود دارد اضافه کرد : این اطلاعات می تواند بعنوان ابزاری برای راستی آزمایی پروژه های ممیزی شهرداری های مورد استفاده واقع شود .
فرماندار آستانه اشرفیه در این جلسه با بیان اینکه هر دستگاه به فراخور وظایف خود در سیستم مدیریت شهری مسئولیتی بر عهده دارد ، پروژه ملی جی نف را زیر بنای تشکیل دولت الکترونیک دانست و بر استفاده همه دستگاه های اجرایی از مزایای این پروژه تآکید کرد .

وی همچنین از آمادگی فرمانداری آستانه برای تشکیل جلسات کارشناسی به منظور تسریع در اجرای این پروژه ملی در آستانه خبر داد .

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *