22:32 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در جلسه شورای هماهنگی مدیران استان؛
    هرجا که عملکرد ما به شعارهای انقلاب اسلامی نزدیک بود پیشرفت کردیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در جلسه شورای هماهنگی مدیران استان؛
هرجا که عملکرد ما به شعارهای انقلاب اسلامی نزدیک بود پیشرفت کردیم

کیمیای شمال – جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیران و کمیته کارگری و کارفرمایی دهه مبارک فجر استان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ، مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ، نمایندگان سازمان بسیج کارگری و کارخانجات، تشکلات کارگری و کارفرمایی، صدا و سیما و سایر مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت کار در سالن فجر اداره کل تعاون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، در این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: دشمن از بعد نظامی ناامید است و با جنگ روایت‌ها تلاش بر ایجاد نارضایتی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی دارد لذا باید با جهاد تبیین میدان روایتگری را از دشمن بگیریم و روایتگر درستی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان هدف از برگزاری این نشست را اجرای برنامه های  وزارتخانه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری هر چه با شکوه تر ایام دهه مبارک فجر عنوان کرد.
وی گفت: شرف و عزت خود را مدیون انقلاب اسلامی هستیم و فارغ از نگاه تکلیف گرایانه و سازمانی باید نسبت به پاسداشت هر چه با شکوه تر ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب متعهد باشیم.
آقاجانی با تاسی از سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ما مدیران دولتی باید از حرم جمهوری اسلامی پاسداری و حراست کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان این که دشمن از بعد نظامی ناامید است و با جنگ روایت‌ها تلاش بر ایجاد نارضایتی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی دارد تصریح کرد: در چنین شرایطی ما باید با جهاد تبیین میدان روایتگری را از دشمن بگیریم و روایتگر درستی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.
رییس شورای هماهنگی مدیران استان تاکید کرد: ما در دهه فجر باید به نحوی عمل کنیم که محصول اصلی آن را در مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برداشت کنیم.
سیاوش آقاجانی در بخش پایانی سخنان خود گفت: باید نمایش توانمندی بانوان و موضوع اشتغال و بهره گیری از ظرفیت کاریابی ها و معرفی سامانه جست و جوی شغل در برنامه های دهه فجر سال جاری پررنگ تر دیده شوند.
در ادامه هریک از اعضا به بیان پیشنهاد های خود در خصوص چگونگی اجرای برنامه های دهه فجر امسال پرداختند.
لازم به ذکر است؛ بازدید دانش آموزان از واحدهای تولیدی درحوزه فرهنگ کار، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ،گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و تجلیل از خانواده ایثارگران، بازدید از واحدهای نمونه اشتغالزا، برگزاری نشست سه جانبه گرایی دولت،کارگرو کارفرما، بازدید از تعاونی زنان و پیشتیبانان مشاغل خانگی، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی، برگزاری مشاوره رایگان شغلی، برگزاری جشن مشترک انقلاب با همکاری دستگاه‌های شورای هماهنگی و تشکلات کارگری و کارفرمایی،برگزاری نمایشگاه کسب و کارهای خانگی و کارگاهی، ارایه خدمات مشاوره رایگان کسب و کار توسط مراکز مشاوره کارآفرینی در محل نمایشگاه در فنی حرفه ای از اهم برنامه های دهه مبارک فجر خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *