18:34 - May 12, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

به دام افتادن سارق مغازه‌های رشت در تهران

کیمیای شمال – رئيس پليس آگاهى استان از دستگيری سارق حرفه‌ای مغازه‌های شهرستان رشت در استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “عليرضا حدادی” پيشگيری و مقابله با سرقت را نيازمند عزم جدی و جمعي همه سازمان‌ها و نهادها و مسئوليت‌پذيری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمينه‌های وقوع جرم عنوان كرد و اظهارداشت: امنيت محصول يك فرآيند جمعي است و به عنوان يك ضرورت همه مردم بايد در اين راستا به پليس كمك كنند.
وي در ادامه به وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌هاي سطح شهرستان رشت طی هفته‌های اخير و پيگيري موضوع توسط پليس اشاره كرد و گفت: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از بررسي‌های علمي و تخصصي و جمع‌آوري آثار به‌جا مانده در صحنه‌هاي جرم، هويت سارق اين پرونده‌ها را شناسايي كردند.
رئيس پليس آگاهي استان گيلان با بيان اينكه كارآگاهان پليس آگاهى پس از اخذ نيابت قضائي و اعزم به استان تهران با تعقيب و مراقبت چند ساعته سارق را دستگير کردند، از اعتراف اين فرد به 4 فقره سرقت از مغازه‌ها در شهرستان رشت خبر داد و بيان‌داشت: سارق 27 ساله پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
اين مقام انتظامی در پايان با تاكيد بر توجه و رعايت مردم نسبت به هشدارها و توصيه‌هاي انتظامي در خصوص پيشگيری از سرقت، تصريح كرد: پليس براى پيشگيری از بروز جرايم به ويژه سرقت از هيچ تلاشی دريغ نمی كند.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *